Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image 'images/1395-News/Bahman-Mah/17-Bahman/Payane-Saderati-17-B.jpg'
There was a problem loading image 'images/1395-News/Bahman-Mah/17-Bahman/Payane-Saderati-17-B.jpg'

Payane Saderati 17 Bاخبار‌ اقتصادی-تورکمن‌نیوز: رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی استان گلستان با اشاره به اینکه حمایت از تولید تنها راه خروج از رکود است، گفت: سیاست اصلی ما در حوزه صادرات است و امیدواریم پایانه صادراتی در شرق به مرکزیت گنبدکاووس راه‌اندازی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، رضا بهرامی در جشن رونق تولید واقع در شهرک صنعتی گنبدکاووس اظهار داشت: در سال‌جاری توانستیم با یک تقابل و کشمکش بین دستگاه‌های اجرایی مرتبط با هدف رونق تولید، منابعی به واحدهای تولیدی تزریق کنیم.

وی افزود: رشد اقتصادی کشور 8 درصد در نظر گرفته شده که باید در حوزه صنعت 11 درصد رشد داشته باشیم و حدود 60 تا 70 میلیارد تومان تزریق در این واحدها داشته که تاکنون حداقل 10 درصد آن محقق شده است.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی استان گلستان تصریح کرد: اگر بخواهیم از رکود خارج شویم باید نگاه ما به تولید باشد و باید حمایت‌های لازم از سوی دستگاه‌های مرتبط صورت گیرد.

بهرامی اظهار کرد: در حوزه مالی منابع خوبی به واحدهای تولیدی تزریق شده اما مشکلی که وجود دارد این است که بانک‌ها با تزریق این منابع قرارداد 10 روز می‌بندند و اگر تا 10 روز تولیدات به فروش برسد 18 درصد سود و گرنه پس از این مدت 6 درصد افزایش و به 24 درصد می‌رسد که این برای واحدهای تولیدی میسر نیست.

وی ادامه داد: قرار بود جریمه و دیرکرد واحدها براساس بخشنامه بخشیده شود که متاسفانه ابلاغ آن به پایان سال ارجاع شده که با رونق تولید و اقتصاد مقاومتی مغایرت دارد.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی استان گلستان تصریح کرد: سیاست اصلی ما و استاندار در حوزه صادرات است و امیدواریم پایانه صادراتی در شرق به مرکزیت گنبدکاووس راه‌اندازی کنیم.

بهرامی اظهار داشت: جشن رونق تولید در مرکز، غرب و شرق برگزار می‌شود که در غرب در شهرک صنعتی آق‌قلا‌ ،در شهرک صنعتی گنبدکاووس و تا آخر هفته در مرکز استان برگزار خواهد شد./تسنیم

مطالب مرتبط:

کسب رتبه دهم کشور در سرشماری اینترنتی گلستان

ترکیه خواهان حضوری گسترده‌ در بازار ترکمنستان است

523 وکیل در استان گلستان فعالیت دارند

کاهش ۱۱ درصدی ازدواج در رامیان

بافت فرش اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان توسط دانشجویان گنبدی

تنها نام یک گلستانی در لیست مجروحان حادثه سامرا آمده است

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram