Edare Gas 5 Bاخبار اقتصادی-تورکمن‌نیوز: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان از وضعیت بسیار مطلوب ذخیره‌سازی انواع فرآورده‌های نفتی در استان گلستان خبر داد .

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن، امیر بنی کریمی در گفت و گوی خبری شبکه استانی گلستان اظهار کرد: 1/5 درصد از کل مصرف انواع فرآورده‌های نفتی کشور در استان گلستان مصرف می‌شود .

 وی در خصوص سوخت رسانی در شرایط برودت دمای هوا و افت فشار گاز عنوان کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به عنوان سازمان خدماتی پیشرو در مقاطع مختلف با شرایط بحرانی و خاص مواجه بوده است. در این شرکت با همکاری و تعاملات خوب مسئولین استان و سازمانهای مرتبط، تمهیدات لازم برای تامین و توزیع به موقع فرآورده های نفتی و سوخت رسانی در شرایط ویژه اتخاذ شده است .

بنی کریمی با تاکید بر دوگانه سوز شدن مراکز تولیدی، خدماتی وآموزشی از تمامی مصرف‌کنندگان عمده فرآورده‌های نفتی خواست،  با توجه به مصوبات شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و کارگروه تخصصی مواد نفتی نسبت به تامین و ذخیره‌سازی مناسب سوخت جایگزین جهت جلوگیری از وقوع مشکلات احتمالی اقدام کنند .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان خاطرنشان کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان بنا بر رسالت ذاتی خود امسال نیز همچون سنوات گذشته، سوخت همه بخشها را در حد مطلوب تامین کرده و این مهم برای مصرف‌کنندگان عمده استان از جمله نیروگاه و کارخانه سیمان نیز به خوبی صورت گرفته است ./ایسنا

مطالب مرتبط:

نمایشگاه هنرهای ترکمنان ایران در شهر مونیخ آلمان

جشن دهه فجر و همایش افتتاحیه 142 پروژه عمرانی در سالن ارشاد

دومین جلسه ستاد استهلال مناطق قومی استان گلستان برگزار شد

بیش از ۲۵۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در استان گلستان اجرا می

وضعیت 36 تن از مفقودین نامعلوم/29 ایرانی در مکه دفن شدند

سرشماری بهاره قرقاول در زيستگاه‌های پارك ملی گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram