IMG 0516تورکمن نیوز- اخبار گنبدکاووس: معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در جمع نمازگزاران جمعه اهل سنت این شهرستان، همدلی، وحدت و صمیمیت موجود بین اقوام و پیروان مذاهب مختلف گنبد را سرمایه ای ارشمند توصیف و تصریح کرد: از این ظرفیت بزرگ باید برای توسعه شهرستان استفاده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از خبرگزاری ایرنا، عبدالقدیر کریمی روز جمعه به مناسبت هفته دولت، با حضور در مصلای اهل سنت گنبدکاووس اظهار داشت: مردم این شهرستان اعم از شیعه و سنی و قومیت های مختلف ساکن در آن، در سایه وحدت و امنیت موجود، برادرانه در کنار هم زندگی می کنند و وحدت و همگرایی موجود، مایه افتخار مردم و مسئولین است.
وی با بزرگداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک فرارسیدن هفته دولت گفت: تواضع ، صداقت و مردم داری شهیدان رجایی و باهنر رمز ماندگاری نام و یاد این عزیزان در دل مردم ایران اسلامی است و ما مسئولین نیز به تاسی از آنان باید خدمتگزارانی صدیق و خدوم برای مردم باشیم.
معاون استاندار گلستان با اشاره به طرح های افتتاحی شهرستان گنبدکاووس در هفته دولت گفت: آیین متمرکز افتتاح 208 طرح عمرانی و اقتصادی و آغاز عملیات اجرایی دو طرح با هزینه ای بالغ بر 750 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای بیش از 430 نفر، فردا (شنبه) با حضور وزیر کشور برگزار می شود.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به تصویب منطقه آزاد تجاری اینچه برون در کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و ابراز امیدواری برای تصویب نهایی این طرح در مجلس و اجرایی شدن آن، گفت: در آینده ای نه چندان دور رونق اقتصادی، رشد و شکوفایی و توسعه شهرستان گنبدکاووس با فعال شدن منطقه آزاد تجاری اینچه برون و سرازیر شدن سرمایه گذاری داخلی و خارجی، محقق خواهد شد.
وی احداث بیمارستان 800 تختخوابی در گنبدکاووس را از دیگر برنامه های در دست اقدام توصیف کردو گفت: با توجه به مرکزیت سیاسی و اجتماعی گنبدکاووس برای منطقه شرق استان گلستان و همچنین همجواری آن با ترکمنستان، احداث این بیمارستان در ارتقای وضعیت بهداشت و درمان منطقه و نیز توسعه گردشگری پزشکی موثر است.
کریمی توجه به ورزش بویژه رشته های والیبال و سوارکاری به عنوان مطرح ترین رشته های ورزشی شهرستان را از دیگر برنامه ها برای توسعه شهرستان برشمرد و گفت: ورزش و توسعه آن در رشته های مختلف، موثرترین و جذابترین ظرفیت برای جذب جوانان و ایجاد نشاط اجتماعی در بین آحاد مختلف جامعه است.
معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس امروز در آیین نماز جمعه گنبدکاووس در مصلای امام جعفر صادق (ع) گنبدکاووس نیز در سخنان مشابهی به تشریح برنامه های هفته دولت و ظرفیت های شهرستان برای توسعه در زمینه های مختلف پرداخت.

 

 

 با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

اهدای ۳۰۰ جلد کتاب به دانش آموزان دبستان محروم جهاد در گنبد

مجلس بزرگداشت یارجان آخون نظری در تهران برگزار می‌شود

جمع‌آوری و جلوگیری از تکدی‌گری شهرستان گنبدکاووس

معرفی 151 طرح در شهرک های صنعتی گلستان برای دریافت تسهیلات

بازداشت سه متهم در پرونده نزاع مرگبار طایفه‌ای

چهره‌های قدیم و جدید انتخاباتی بندرترکمن رو در روی هم قرار گ

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram