Eftetah D Pishkhan Gonتورکمن نیوز- اخبار گنبد: چهارمین دفتر پیشخوان دولت درحوزه ارائه خدمات ثبت احوال روز چهارشنبه باحضور معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس در این شهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، برای تجهیز و راه اندازی این دفتر پیشخوان دولت که درخواست تمام خدمات درحوزه ثبت احوال از جمله تعویض شناسنامه، صدور کارت هوشمند ملی، تغییر نام و نام خانوادگی، صدور گواهی فوت و تجرد را از مردم دریافت می کند، حدود 500 میلیون ریال هزینه شده است.
با راه‌اندازی این دفتر پیشخوان دولت درحوزه ارائه خدمات ثبت احوال برای 10 نفر ازجمله یک کاردان فنی از پرسنل بازنشسته ثبت احوال ایجاد شغل شد.
عبدالقدیر کریمی معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس در مراسم افتتاح این دفتر پیشخوان دولت درسخنانی کوتاه، واگذاری امور به بخش خصوصی برای سهولت دریافت خدمات دولتی را از رویکردهای دولت دانست و گفت: ایجاد اشتغال از دیگر مزایا در واگذاری امور دولتی به بخش خصوصی است.
رئیس اداره ثبت احوال گنبدکاووس نیز دراین مراسم گفت: امسال صدور 110 هزار فقره کارت هوشمند ملی و تعویض 16 هزار جلد شناسنامه قدیمی در دستور کار این اداره قرار دارد.
غلامحسین مهماندوست افزود: برای سرعت بخشیدن به ارائه خدمات ثبت احوال پیش از این دو دفتر پیشخوان دولت در روستاهای کرند در بخش مرزی داشلی برون و بی بی شیروان در بخش مرکزی این شهرستان و یک دفتر در شهر گنبدکاووس راه اندازی شده بود.
وی گفت: امروز چهارمین دفتر پیشخوان دولت در شهر گنبدکاووس راه اندازی شد و براساس برنامه پیش بینی شده، قرار است در آینده ای نزدیک دو دفتر دیگر نیز در این شهر راه اندازی شود.
مهماندوست اضافه کرد: ازمجموع تعهد سال جاری اداره ثبت احوال گنبدکاووس برای صدور کارت هوشمند ملی و تعویض شناسنامه های قدیمی، در چهار ماه نخست امسال افزون بر 22 هزار فقره کارت هوشمند ملی و 35 درصد تعهد در تعویض شناسنامه های قدیمی محقق شده است.
گنبدکاووس با 360 هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ گلستان و در شرق این استان واقع است./ایرنا

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

جنجال برسر فیلم حضرت‌محمد‌(ص) در ترکیه/کارشناسان‌ چه‌گفتند؟

رشد ۵۸ درصدی حضور بانوان در رقابت انتخابات شوراهای شهرستان گ

روحانی در دیدار با سفیر جدید بلژیک:

چراغعلی در جلسه‌ی شورای اسلامی گلستان عنوان کرد:

افتتاح و کلنگ‌زنی 1283 پروژه گلستان در هفته دولت

شمارش آرای مربوط به انتخابات ریاست‌جمهوری در اولویت است

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram