test konkor 01تورکمن نیوز- اخبار گنبد: نماینده تام الاختیار سازمان سنجش کشور در دانشگاه دولتی گنبدکاووس از شرکت 4857 داوطلب مرد و زن در آزمون سراسری امسال دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد داوطلب 2809 نفر زن هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، دکتر علی حشمت اظهار داشت: امسال آزمون سراسری دریک حوزه اصلی و پنج حوزه فرعی شهرستان گنبدکاووس، امروز و فردا (جمعه) 25 تیرماه برگزار می شود.
وی گفت: آزمون سراسری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی درسال جاری در دانشکده فنی کوثر، دانشگاه پیام نور، دانشگاه گنبدکاووس، دانشگاه آزاد اسلامی و دو موسسه غیر دولتی شرق و شمس این شهرستان برگزار می شود.
حشمت پور اضافه کرد: امسال آزمون سراسری درپنج گروه ریاضی، انسانی و هنر در نوبت صبح و عصر روز پنجشنبه و گروه تجربی و زبان خارجی در دو نوبت صبح و عصر روز جمعه در گنبدکاووس برگزار می شود.
وی تصریح کرد: امسال بیشترین داوطلب شرکت کننده از گنبدکاووس در آزمون سراسری در رشته علوم تجربی هستند که 1227 نفر مرد و 1850 نفر زن می باشند و کمترین داوطلب نیز در رشته هنر با مجموع 144 داوطلب است.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه گنبدکاووس ادامه داد: امسال در رشته زبان خارجه 523 نفر و در دو رشته ریاضی و انسانی نیز در مجموع 1113 داوطلب حضور دارند.
شهرستان 360 هزار نفری گنبدگاووس واقع درشرق استان گلستان، دارای 9 مرکز آموزش عالی (دولتی و غیر دولتی) با افزون بر 20 هزار دانشجو است./ ایرنا

 

مطالب مرتبط:

مسئولان در حمایت از تیم ملی پای کار باشند

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی مخدومقلی در شهر فراغی کلاله

منطقه ویژه اقتصادی بجنورد همچنان در زمین وعده ها

گزارش تصویری نکوداشت روزخبرنگار توسط شورای اسلامی شهر و شهرد

تیشه تروییکا بر ریشه اروپای واحد/ غرب دوباره در سوریه باخت

یاشولی و یاشولی‌گری فرصت‌ها و آسیب‌ها

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram