eskan mosaferan gonbad 01تورکمن نیوز- اخبار گنبد: کارشناس مسئول تعاون و امور رفاهی مدیریت آموزش و پرورش گنبدکاووس از پیش بینی و تجهیز 34 اتاق برای طرح اسکان مسافران تابستانی در سه باب مدرسه این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، نازمحمد چپرلی اظهار داشت: این اتاق ها مجهز به امکانات و وسائل اولیه زندگی از جمله تختخواب، یخچال، فرش، پتو، تلویزیون، اجاق گاز و وسایل آشپزی هستند.
وی افزود: اسکان مسافران تابستانی درسه مدرسه نمونه بصیرت، نمونه بقیه الله و نمونه راهنمایی شهر گنبدکاووس که هر سه فضای آموزشی مجهز به امکانات خوابگاهی هستند، انجام می شود.
چپرلی اضافه کرد: علاوه بر این سه باب مدرسه، دو مدرسه دیگر نیز با ظرفیت 20 اتاق و مجهز به امکانات اولیه زندگی در مدرسه نمونه شهید اسدی و دبیرستان فراغی به عنوان رزرو پیش بینی شده است.
وی بابیان اینکه مدارس طرح اسکان آموزش و پرورش گنبدکاووس از اول تیرماه (روز گذشته) آمادگی خود را برای پذیرش مسافران تابستانی اعلام کرده اند، تصریح کرد: پذیرش مسافران با پایان یافتن ماه مبارک رمضان، افزایش می یابد.
به گفته این کارشناس مسئول، تابستان سال گذشته 3130 مسافر در مدارس گنبدکاووس اسکان یافته بودند.
شهرستان تاریخی و مذهبی گنبدکاووس با بیش از 325 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و از آثار تاریخی و گردشگری آن می توان به برج قابوس به عنوان بلندترین برج آجری جهان، آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید(ع)، مجموعه سوارکاری، سه تالاب بین المللی، بازارچه مرزی، گمرک و دریاچه مصنوعی اشاره کرد./ایرنا

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

برای عضویت کلیک کنید.

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

دستور دونالد ترامپ مانع حضور بازیکنان بسکتبال آمریکایی در گر

مسابقات ماهیگیری در گنبدکاووس برگزار شد

اعدام برای عامل آزار دختر 15 ساله

راهپیمایی پرشور 22 بهمن در گنبدکاووس/ گزارش تصویری

توصیه‌های بخشدار گلدشت در آستانه فصل گرما

عیادت قرجه طیار از مصدومان بستری در بیمارستان گنبد کاووس+عکس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram