Hoseyniتورکمن نیوز - اخبار ویژه گنبد: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گنبد از انجام 45 ماموریت این سازمان برای اطفای حریق در مزارع گندم این شهرستان در دو هفته گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، سیدسجاد حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: سازمان آتش نشانی گنبدکاووس در راستای مصوبه ستاد برداشت محصول این شهرستان از 28 اردیبهشت تا روز گذشته این تعداد ماموریت را انجام داده است.
وی گفت: این سازمان دو تیم اطفای حریق را در جاده گنبدکاووس - داشلی برون حد فاصل مرکز آموزش فنی و حرفه ای تا ایستگاه تولید بذر و نهال چیرقویمه و جاده اسبدوانی مستقر کرده است.
حسینی بابیان اینکه این دو تیم اطفای حریق آتش نشانی گنبدکاووس هر روزه از ساعت 7صبح تا 21 شب آماده اطفای حریق های احتمالی در مزارع هستند، اضافه کرد: تاکنون حدود 20 هکتار از مزارع گندم این شهرستان دچار حریق شده اند.
وی تصریح کرد: بخش قابل توجهی از ماموریت های این سازمان در ایام برداشت محصول مربوط به اطفای حریق های جزیی بقایای درو محصولات و کاه و کلش مزارع و یا علف های هرز نزدیک مزارع بوده است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گنبدکاووس همچنین یادآور شد: این سازمان درصورت وقوع حریق درمزارع شهرهای شرق استان گلستان و نیاز به حضور این سازمان، دراین مناطق نیز خدمات رسانی می کند.
حسینی گفت: هم اکنون این سازمان با برخورداری از سه ایستگاه ثابت درون شهری، دارای هشت دستگاه خودروی سبک و سنگین اطفای حریق و یک خودروی امداد و نجات جاده ای است.
گنبدکاووس با 160 هزار هکتار اراضی زراعی و باغی که بخش قابل توجه این مزارع به کشت محصولات پاییزه (گندم، جو و دانه روغنی کلزا) اختصاص می یابد و امسال پیش بینی تولید 325 هزار تن گندم، 90 هزار تن جو و 2500 تن کلزا دراین شهرستان شده است.
گنبدکاووس با 360 هزار نفر جمعیت و پنج هزارو 27 کیلومتر مربع وسعت بزرگترین شهرستان استان گلستان به شمار می رود./ایرنا

شبکه خبری گلستان، ایران و جهان:
برای عضویت روی لینک زیر کلیک کنید.

telegram.me/TurkmensNews

 

مطالب مرتبط:

تشییع دومین کاروان شهدای منا امروز در گنبد کاووس

آبگرفتگی در «هوتدن» روستای مرزی شهرستان گنبد کاووس+عکس

گزارش تصویری مراسم هفته دولت در سالن اجتماعات فرهنگیان گنبد

برگزاری مسابقات دوچرخه سواری به مناسبت عملیات مرصاد در روست

فعالیت‌های فرهنگی و هنری درکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانا

ثبتنام یک نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در پنجمین روز در

دیدگاه‌ها  

+1 #1 پاسخ: 45 ماموریت آتش‌نشانی گنبد کاووس از ابتدای فصل برداشت محصول رضا 1395-03-11 12:43
باسلام خداقوت به نیروهای اتش نشانی که دراین هوای گرم دارن زحمت میکشند

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram