Hamidi Farmandar 5ES 2تورکمن نیوز- اخبار انتخابات گنبد: معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید برضرورت حضور حداکثری اقشار مختلف مردم بویژه روستائیان در انتخابات هفت اسفند، دهیاران را متولی ایجاد فضای آرام و تشویق مردم به حضور در عرصه مهم سیاسی دانست.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن‌های ایران، محمد حمیدی در نشست هماهنگی با دهیاران بخش مرکزی گنبدکاووس، اظهار داشت: دهیاران به عنوان نماینده عالی دولت در روستا موظفند در برگزاری انتخابات همکاری داشته باشند.
وی، ایجاد فضای آرام، تشویق و هدایت مردم روستا برای حضور در شعب اخذ رای و پشتیبانی از عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی حاضر در شعب اخذ رای در روز برگزاری انتخابات را سه وظیفه دهیاران دانست و باتاکید بر اجرای صحیح این وظایف، گفت: در روز انتخابات هیچ قصوری در این خصوص پذیرفته نیست.
حمیدی با اشاره به فرایند چند ماهه انجام تمهیدات برگزاری انتخابات هفت اسفند، اضافه کرد: ثمره این تلاش‌ها در روز انتخابات و پایان شمارش آرا رقم خواهد خورد که همه باید تا آن زمان با ستاد انتخابات همکاری و تعامل داشته باشند.
وی، مردم را صاحبان اصلی نظام و انتخابات آن دانست و تصریح کرد: تمامی عوامل برگزاری انتخابات اعم از هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی از مردم انتخاب شدند و مجموعه دولت تنها هماهنگ‌کننده بین این عوامل است.
فرماندار ویژه گنبدکاووس یادآور شد: ملت ایران در 37 سال گذشته همواره حضوری پرشور در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی نظام از جمله انتخابات داشته‌اند و انشاء الله در روز هفت اسفند امسال نیز یکبار دیگر حماسه آفرین خواهند شد.

Far Dehyaran 15


حمیدی با اشاره به حماسه حضور کم نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال و ضرورت تکرار این حماسه درانتخابات هفت اسفند، گفت: انتخابات آبروی نظام و پشتوانه اقتدار ملی آن است و چشم همه دشمنان انقلاب به حضور مردم دراین عرصه دوخته شده است.
وی افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات هفت اسفند دشمنان انقلاب اسلامی را یک بار دیگر مایوس و ناامید کرده و بر عزت و اقتدار نظام خواهد افزود.
حمیدی همچنین از فراهم بودن تمام شرایط و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات دراین حوزه انتخابیه خبرداد و اضافه کرد: امسال 183 شعبه اخذ رای شامل 75 شعبه در شهر گنبدکاووس، 22 شعبه در بخش مرزی داشلی‌برون و 86 شعبه در بخش مرکزی این شهرستان پیش‌بینی شده است.
احمدرضا آدینه بخشدار مرکزی گنبدکاووس نیز دراین نشست از آمادگی دهیاران برای انجام وظایف در برگزاری انتخابات مهم هفت اسفند خبر داد و گفت: درجلسات متعدد توجیهی ویژه دهیاران، اهمیت و حساسیت انتخابات پیش رو به آنان گفته شده است.
بخش مرکزی شهرستان 325 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان با 131 روستای دارای کد شناسایی و حدود 40 نقطه جمعیتی افزون بر 170 هزار نفر جمعیت دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

 

برای دیدن تصاویر بیشتر کلیک کنید

 

شبکه خبري انتخابات گلستان و ترکمن صحرا:
telegram.me/GolestanEntekhabat94
براي عضويت کليک و جوين کنيد

مطالب مرتبط:

همایش دانش‌افزایی مربیان فوتبال شهر گنبد کاووس برگزار شد

سفید کردن دندان با این میوه‌ها

همایش معرفی نرم‌افزارهای «معماری، عمران، تاسیسات» در دانشگاه

این دزد را می‌شناسید/ پلیس از مردم کمک خواست + عکس

نماینده مردم گنبد کاووس و داشلی‌برون: همه باید در انتخابات ح

بازدید معاون فرماندار از محل شنا و اسکله بندرترکمن

دیدگاه‌ها  

0 #1 درصدمهندس 1395-05-07 14:16
درصد سوختن گنبدی ها از رفتن یه ترکمن به مجلس چند درصد است؟
آیاکسی حساب کرده؟
من حساب کردم67ت

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram