Ezdevaj Asanتورکمن نیوز- اخبار گنبد: رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس گفت، با هدف استفاده از کمک‌های خیران در امر ازدواج جوانان، انجمن و تشکل ازدواج آسان در شهرستان گنبدکاووس راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، ابراهیم غفاری در جلسه کمیته سامان ازدواج جوانان اظهار داشت: کارآمدی بانوان در همه حوزه‌ها بر هیچ کس پوشیده نیست و هم‌اکنون 50 درصد از موفقیت های ورزشی استان گلستان مرهون هیئت ورزشی بانوان گنبدکاووس است.

وی افزود: بنا داریم تشکل ازدواج آسان را با همراهی مسولان به صورت مستقل در شهرستان گنبدکاووس راه‌اندازی کنیم تا بتوانیم از ظرفیت و پتانسیل خیران برای جوانان این شهرستان استفاده کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس تصریح کرد: راه‌اندازی سایت برای ثبت‌نام جوانان و دیگر مراحل کار از ضروریات است.

غفاری گفت: با تشکیل انجمن ازدواج آسان علاوه بر ساماندهی فعالیت‌ها حوزه ازدواج دراین شهرستان می‌توان از ظرفیت خیرین نیز دراین امر خداپسندانه استفاده کرد.

وی اظهار کرد: کانون و انجمن ازدواج آسان که در بیشتر شهرهای کشور تشکیل شده در 4 حوزه تهیه جهیزیه، برگزاری جشن ازدواج، تهیه مسکن و سفرهای ماه عسل فعالیت می‌کند.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار ویژه گنبدکاووس، هم در این جلسه گفت: هدف از تشکیل این جلسه سامان ازدواج، مهیا کردن همه امکانات و تسهیلات مورد نظر جوانان برای ازدواج آسان است.

فرزانه جعفری گفت: خانم‌ها تاثیرگذار و فعال در شهرستان گنبدکاووس به صورت گروهی در حال فعالیت هستند که قصد داریم این گروه‌ها را انسجام بخشیده و به صورت یک تشکل منسجم از این امکانات و تسهیلات برای جوانان استفاده کنیم.

حجت الاسلام محمد باقر مظفری رئیس هیئت مدیره کمیته سامان ازدواج گفت: بخش عمده مشکلات و معضلات عدم ازدواج جوانان، مشکلات اقتصادی است که جامعه ما با آن مواجه است و ما درصد هستیم بتوانیم بخشی از این مشکلات را برطرف کنیم.

رئیس هیئت مدیره کمیته سامان ازدواج گنبدکاووس هم گفت: مسئولیت‌پذیری خواهران اگر بیش از آقایان نباشد همسطح آنان است و استعداد و ظرفیت خواهران در شهرستان گنبدکاووس در امور خیریه بسیار بالاست.

حجت الاسلام مظفری افزود: ما در شهر مقدس مشهد از همین طریق توانستیم برای تعداد زیادی از جوانان سادات منزل مسکونی با زیربنا 160 متر مربع را توسط خیران احداث و به صورت رایگان در اختیار آنان قرار دهیم./خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط:

به دلیل بی‌توجهی به مقررات تعطیلی 85 کارگاه ساختمانی در گلست

ردپای شیطان پارس‌آبادی در سومین قتل

سفیر عربستان در عشق‌آباد آغاز به کار کرد

سرطان دومین عامل مرگ‌ و میر در دنیا

کاهش دست اندازی به اراضی ملی در گلستان

دومین مرحله انتقال زندانیان ایرانی از ترکمنستان در دستور کار

دیدگاه‌ها  

+1 #1 پاسخ: راه‌اندازی انجمن ازدواج آسان در گنبدکاووستورکمن 1394-08-28 08:40
کاشکی دولت به جای حمایت از خودروسازان جنایتکار و خائن به ملت از ازدواج جوانان حمایت میکردن

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram