Hamidi Mohammadتورکمن نیوز- گنبد: فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس و معاون استاندار گلستان در آیین تجلیل از نخبگان علمی و ورزشی جوان شهرستان، جوانان را آینده سازان کشور توصیف کرد و گفت: اشتغالزایی برای جوانان از اولویت های مهم دولت در طول دو سال آینده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، در این آیین که عصر سه شنبه در سالن اجتماعات فرمانداری گنبدکاووس برگزار شد، محمد حمیدی افزود: دولت تدبیر و امید با برنامه ریزی درست برای مهار تورم و مشکلات اقتصادی، امید و نشاط را در بین جوانان بیش از گذشته پدیدار کرد و دشمن نیز از امیدواری جوانان این مرز و بوم به آینده، هراس دارد.
وی تعداد جمعیت جوان کشور را حدود 24 میلیون نفر و یک سوم جمعیت کل کشور دانست و گفت: در شهرستان گنبدکاووس نیز این نسبت برقرار است و 120 هزار نفر از جمعیت این شهرستان که حدود یک سوم جمعیت شهرستان را تشکیل می دهند، از قشر جوان هستند.
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: داشتن جوانان با انگیزه و با نشاط در کشور، ظرفیت ویژه ای برای کشور محسوب می شود و مسوولان و مدیران باید برای استفاده از این ظرفیت، برنامه داشته باشند.
حمیدی با تاکید بر ضرورت حمایت از جوانان نخبه در رشته های مختلف علمی، ورزشی فرهنگی، هنری و مخترعین گفت: حمایت از این جوانان وظیفه مسوولان است و در شهرستان گنبدکاووس نیز در حد توان، این حمایت ها انجام می شود.
فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به وجود بیش از 40 قهرمان ورزشی ملی در شهرستان گنبد، از برگزاری جشن بزرگ قهرمانان شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.
در ابتدای این مراسم تعدادی از قهرمانان ورزشی که در سطح ملی و بین المللی افتخار آفرینی کرده اند و نیز نخبگان علمی و حائزین رتبه های برتر کنکور سراسری گنبد به بیان عوامل موفقیت و نیز انتظارات خود از مسوولین پرداختند.
در پایان این مراسم که از سوی حوزه مشاور جوان فرمانداری شهرستان گنبد برگزار شد، از 120 نفر از جوانان نخبه و برگزیده شهرستان شامل 40 ورزشکار قهرمان ملی، 40 نفر از حائزین رتبه های برتر کنکور سراسری و 40 نفر از دارندگان رتبه های برتر مسابقات علمی و فرهنگی و مخترعین جوان شهرستان که در سطح کشور افتخار آفرینی کرده اند، با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد./منبع: ایرنا

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

بومی بودن مهم ترین گزینه برای انتخاب استاندار است

پرواز بادبادک‌های کودکان و نوجوانان گنبدی به مناسبت هفته دول

امام‌جمعه اهل سنت گنبد کاووس: نهضت عاشورا درس و عبرت بزرگی ب

دستگیر شدن خلافکار حرفه‌ای برای سی و ششمین بار

مهندس حمیدی: کم‌توجهی به مسائل پرورشی آسیب‌زا است

تاج و تخت به زیدان رسید/زین‌الدین زیدان؛ مهره‌ای برای سوختن

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram