Ali Rabiiتورکمن نیوز- گنبد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ارتقای سطح خدمات‌رسانی اورژانس اجتماعی اولویت ماست، گفت: اورژانس اجتماعی گنبدکاووس از درجه دو به درجه یک ارتقا پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، علی ربیعی دیشب در آیین افتتاح متمرکز هشت پروژه استان گلستان در شهرستان گنبدکاووس با اشاره به لزوم اصلاح نگاه جامعه به معلولان و توانمندی‌های آنان اظهار کرد: در ابتدا باید همه مردم توانمندی‌های این عزیزان را باور و به آن ایمان داشته باشند و در گام بعدی فضای اجتماعی جامعه را برای حضور موفق آنان آماده کنیم زیرا نباید تردید داشت که در صورت ایجاد فضا برای ظهور توانمندی‌های معلولان و مددجویان بهزیستی شاهد موفقیت‌های عظیم آنان در عرصه‌های مختلف خواهیم بود.

وی با بیان اینکه همه کسانی که در جامعه زندگی می‌کنیم به نحوی مشغول کار و تلاش برای پیشرفت کشور و خدمت به مردم شریف کشورمان هستیم، تصریح کرد: اما باید منصفانه و صادقانه اقرار کنیم افرادی که در فضای کاری بهزیستی مشغول خدمت هستند به واسطه آن همه سختی و فشار کاری و عصبی که بر آنها وارد می‌شود علاوه بر اجر معنوی بسیار، مورد عنایت ویژه خداوند متعال قرار می‌گیرند.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ابراز خوشحالی از حضور دوباره در جمع مردم شریف گنبدکاووس گفت: آشنایی من با شهر گنبدکاووس و مردم خوب و مهربان آن از مدت‌ها قبل بوده است و در کتابی هم که قبلا نوشته‌ام، درباره این شهرستان تشبیهی را به کار برده‌ام که به نظر خودم بسیار با مسما و پر معنی است.

ربیعی شهرستان گنبدکاووس را به یک سالاد خوشمزه تشبیه کرد و افزود: در سالاد همه میوه‌ها و مخلفات آن طعم خود را دارند اما طعم آنها قابل تفکیک از یکدیگر نیست و زیبایی و تناسب آنها در کنار هم بودن تعریف شده است.

حضور قومیت‌ها به صورت متحد تصویر بی‌نظیری را در گنبدکاووس ایجاد کرده است

وی تنوع قومیتی و فرهنگی را در شهرستان گنبدکاووس مانند همان سالاد خوشمزه و خوش ترکیب دانست و خاطرنشان کرد: حضور همه قومیت‌ها از جمله سیستانی‌های غیور، بلوچ‌های سرافراز، آذری‌های سربلند، ترکمن‌های ولایت‌مدار و... به صورت متحد و منسجم در کنار هم تصویر فوق‌العاده و بی‌نظیری را در این شهرستان تاریخی ایجاد کرده است.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به آمارهای موسسات اجتماعی این وزارتخانه گفت: بر اساس این آمار در شهرستان‌هایی که تنوع فرهنگی و قومیتی در آنجا بیشتر از سایر نقاط است حساسیت‌های بین فرهنگی مردم کمتر و آستانه تحمل اجتماعی آنها بیشتر است.

ربیعی با بیان اینکه ارتقای سطح خدمات‌رسانی اورژانس اجتماعی اولویت ماست، اضافه کرد: با پیگیری‌های نماینده محترم شهرستان گنبدکاووس و نامه‌نگاری‌های ایشان بالاخره توانستیم موافقت ارتقای سطح اورژانس اجتماعی این شهرستان را از درجه دو به درجه یک اخذ کنیم و این یک حرکت رو به رشد بزرگ است.

در پایان این مراسم هم‌زمان با افتتاح این پروژه هفت پروژه دیگر در حوزه خدمات‌رسانی به معلولان نیز در استان گلستان به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است در این آیین به همراه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، انوشیروان محسنی رئیس سازمان بهزیستی کشور، سلیمان عباسی نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس، علی مرگدری سرپرست معاونت اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری گلستان و محمد حمیدی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری فارس

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

آغاز عملیات اجرایی موزه بزرگ باستان‌شناسی در گنبد کاووس

کشف ۴۶ پرونده زمین‌خواری امسال در گلستان

برگزاری هفته هشتم مسابقات اسب‌دوانی پاییزه کشور در گنبدکاووس

درآمد حاصل از فروش زمین های روستایی مراوه تپه در همان روستا

هشدار! به محض سوار شدن به ماشین کولر را روشن نکنید

۶۲ پروژه گلستان آماده واگذاری به بخش خصوصی

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram