gaz1 3shاخبار گنبدکاووس-تورکمن‌نیوز-  فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: با اختصاص بیش از ۸۰ میلیارد ریال به پروژه‌های گازرسانی گنبدکاووس, ۹۸ درصد گازرسانی در روستاهای گنبدکاووس در حال پایان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  عبدالقدیر کریمی, ظهر امروز به مناسبت هفته دولت در جمع نمازگزاران شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: با تخصیص اعتبار امسال در هفته دولت به زودی شاهد برپایی جشن اتمام گازرسانی به روستاهای بخش مرکزی و داشلی‌برون خواهیم بود.

وی افزود: شاخص و سیاست ما در سال جاری برای تخصیص اعتبارات هفته دولت, پرداخت دیون پیمانکاران, توجه به مناطق محروم و اتمام پروژه‌های نیمه تمام است.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: سعی داریم از همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های شهرستان با کمک علمای اهل شیعه و سنی, نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی استانی در جهت توسعه و آبادانی شهرستان گنبدکاووس استفاده کنیم.

کریمی یادآور شد: مردم کشور و به ویژه گنبدکاووس, در هر صحنه از انقلاب که نیاز بوده شرکت کردند و ما هم معتقدیم که بدون کمک و یاری شما نمی‌توانیم در توسعه شهرستان قدم برداریم.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تاکید کرد: ما این آمادگی را داریم تا از نظرات و پیشنهادات شما در جهت هرچه بهتر شدن شهرستان استفاده کنیم و انتظار داریم مردم, نخبگان, دانشجویان و هر فردی که می‌تواند در جهت توسعه راهکاری داشته باشد, مورد استفاده قرار دهیم.

کریمی اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های زیاد توانستیم اعتبارات تملک و دارایی شهرستان را از 51 میلیارد تومان با افزایش 100 درصدی به 101 میلیارد تومان برسانیم که این افتخاری برای شهرستان گنبدکاووس است.

وی افزود: همچنین در بحث اعتبارات هفته دولت نیز افزایش 40 درصدی داشته و توانستیم اعتبارات سال گذشته که 70 میلیارد تومان بود را به 102 میلیارد تومان برسانیم.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس درباره آغاز دوره جدید شوراهای شهر گفت: امید داریم اعضای شورای شهر دوره پنجم خدمتگزاری شایسته‌تر و صادقانه‌تری نسبت به دوره‌های گذشته داشته باشند و در این دوره شهری جذاب‌تر و زیباتری نسبت به گذشته داشته باشیم.

 

گردآوری: گروه خبر تورکمن‌نیوز

https://telegram.me/TurkmensNews

منبع: irna.ir/golestan

 

مطالب مرتبط:

منصور طعنه گنبدی در سمت شهردار گنبدکاووس ابقاء شد

بررسی 6 لایحه در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلام

گنبدکاووس کاندیدای جهانی زیور آلات و فرش ترکمن در میان کاندی

بازدید بیش از 40 هزار نفر از بازارچه مرزی اینچه‌برون گنبدکا

ارتفاعات علی آباد کتول نیاز به ایستگاه هواشناسی دارد+تصاویر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به گلستان سفر کرد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram