Jomeh Bazar 1تورکمن نیوز - اخبار ویژه گنبد: روز شنبه در جلسه علنی، وقت رسیدگی شورای شهر به مشکلات و مسائل مردمی در صحن شورا جمعی از شهروندان در خصوص معضل جمعه بازار که به صورت سریال ادامه‌دار درآمده است عرایضی داشتند که در ذیل نظرتان را به آن جلب می‌کنم:

یکی از شهروندان بنام رفاهیان ساکن خیابان فجر به نمایندگی از ساکنین خیابان جمعه بازار در صحن شورا گفت: جمعه بازار فعلی برای ساکنین آن محله بسیار مشکل ساز شده است هفته‌ی گذشته منزل مسکونی زنی آتش گرفت آتش نشانی نتوانست به موقع به محل بیاید، اگر مشکل اورژانسی برای مریضی پیش آید آمبولانس نمی‌تواند به موقع در محل حادثه حاضر شود.
روزهای جمعه تنها روز تعطیلی و استراحت است اما ما آخر هفته‌ها آسایش نداریم، البته بعضی مسایل در حاشیه‌ی جمعه بازار بیش می‌آید که شرم دارم به زبان بیاورم، قولی که شهردار قزلجه در استانداری به من دادند، گفتند: در آینده‌ی نزدیک جمعه بازار به محلی جدید ولو به صورت موقت جابجا خواهد شد. آیا واقعا به فکر تغییر مکان جمعه بازار فعلی هستید یا دوست دارید مشکل حادتری پیش بیاید.

Jomeh Bazar 2

 

ستار طاطار- قائم مقام شورای اسلامی شهر گنبد گفت: کاملاً به مشکلات جمعه بازار واقفیم همه‌ی اعضای شورا گفته‌های جنابعالی را درک می‌کنند، تعطیلی جمعه بازار در حیطه‌ی کاری شهرداری است، حتی در خصوص جابجایی جمعه‌ بازار با فرمانداری شهرداری هماهنگی صورت گرفت، چندین نقطه شهر برای تغییر مکان جمعه بازار زمین در نظر گرفته‌ایم
نائب رئیس شورا برای حل این مسئله یک ماه مهلت خواستند تا این مشکل حاد شهری حل شود و گفتند شورا قطعا به فکر ساماندهی جمعه بازار هست.
طاطار گفت: جابجایی جمعه‌بازار طی یک ماه حل نشد همراه مردم نزد فرماندار خواهیم رفت شورا حامی مردم می‌باشد، متأسفانه‌ به جمعه بازار به صورت غیر اصولی به خیابان‌های 17 شهریور، استاد شهریار گسترش یافته، حتی به خیابان جرجان کشیده شده است. امیدوارم مشکل جمعه بازار به زودی حل شود. / منبع: سایت شورای شهر گنبد

 

مطالب مرتبط:

وزیر کشور: اقتصاد مقاومتی از نظر علمی، امنیتی، سیاسی و اجتم

راه اندازی سایت موزه در مجاورت شهر باستانی جرجان گنبدکاووس

احداث نخستین آسمان‌نمای دیجیتال استان گلستان در گنبد کاووس ک

تیم فوتبال I.T.S گنبد با اختلاف یک گل در مقابل دلند الکتریک

آغاز به کار اولین آسمان‌نمای دیجیتال گلستان در گنبد کاووس

نماز عید سعید فطر در شهرستان گنبد کاووس برگزار شد+عکس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram