photo 2017 06 08 20 11 44اخبار گنبدکاووس-تورکمن‌نیوز- نماینده حرکت جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: جریان جهاد اسلامی جزء جدی‌ترین جریانات سیاسی در فلسطین است و حرکت جهاد اسلامی را مدیون حمایت‌های امام خمینی(ره) و مردم ایران هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از تسنیم٬ ناصر ابوشریف عصر امروز در دیدار با امام جمعه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: هدف اساسی سفر به شهرستان گنبدکاووس تعامل، باهم بودن و همبستگی بین برادران شیعه و سنی است.

نماینده حرکت جهاد اسلامی فلسطین در ایران افزود: آمریکایی‌ها و دشمنان اسلام از هر راهی به فکر برهم زدن و تفرقه بین شیعه و سنی هستند و اذیتی که به مسلمانان می‌رسد از ناحیه آنان است.

وی تصریح کرد: من متولد و ساکن فلسطین هستم و به مدت 13 سال زندانی شده و بعد از زندانی به اردن تبعید و از اردن به عراق و سپس سوریه تبعید شدم.

ابوشریف یادآور شد: جریان جهاد اسلامی جزء جدی‌ترین جریانات سیاسی در فلسطین است و هدف آن مدافع حق بودن است حال این افراد چه شیعه و چه سنی باشند.

وی تاکید کرد: شعار ما این است که همه مسلمانان و مومنین با هم برادرند و این جریان تعامل خوبی با ایران دارد.

وی اظهار کرد: در زمانی که همه کشورهای همجوار فلسطین از این کشور و مردمش رو گردان شدند،امام خمینی (ره) فلسطین و آزادی آن را مورد توجه قرار دادند و همه لشکر و جنگجوی‌های فلسطین خود را مدیون ایران و کمک‌های ایرانیان می‌دانند و هر آنچه از لحاظ نظامی و لشکری داریم مدیون کشور ایران است.

ابوشریف افزود: حماس یک تشکل بزرگ است و هیچ‌گونه تغییراتی در دستور کار خود نداده و تنها برای رسیدن به حکومت کمی از فشارهای درونی خود را کاهش داده است.

نماینده حرکت جهادی فلسطین در ایران تصریح کرد: ارتباط ما با ایران به هیچ عنوان قطع نشده بلکه هر روز مستحکم‌تر از قبل می‌شود.

مطالب مرتبط:

ایران و آمریکا بالأخره به توافق هسته‌ای رسیدند

استاندار گلستان: خدمت‌رسانی صادقانه به مناطق مرزی و محروم٬ ر

اهدای سکه بهار آزادی به دو بازیکن نوجوان والیبال گنبد توسط ش

بازدید هیات ژوری جایزه ملی بهترین تجربه‌های بازآفرینی وزارت

حمیدی: کمبود آب عامل مهاجرت و حاشیه‌نشینی

از سازمان‌های مردم نهاد فعال در پیشگیری از اعتیاد حمایت می‌ک

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram