Soleiman Hashemi 17 Oاخبار گنبدکاووس-تورکمن‌نیوز- نخبه اهل تسنن و بخشدار سابق داشلی‌برون گنبدكاووس با اشاره به کرامت و عزت خاندان رسول الله در میان اهل تسنن، گفت: احترام ترکمن‌ها به سادات همیشگی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  سلیمان هاشمی در جمع نخبگان اهل تسنن گنبدکاووس با اشاره به آنکه در جامعه اسلامی باید فارغ از نگاه‌های سیاست‌زده و عوام فریبانه به دنبال شایسته سالاری باشیم، اظهار کرد: به برکت نظام اسلامی و انقلاب شکوهمندمان قانون اساسی کشور به عنوان یک قانون مترقی امکان ایفای نقش در کشور را به همه افراد می‌دهد، هرچند دولت در اجرای این قانون کمی ناتوان ظاهر می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز به عنوان حامیان حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی به دنبال نفی هیچ کس نیستیم، افزود: ما هیچ‌گاه دیگر رقبا را نفی نمی‌کنیم زیرا عملکرد آنها بزرگترین سند روشن در مقابل ملت است و ما تنها به دنبال معرفی و اثبات توانمندی‌ها و برنامه‌های کارشناسانه حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی هستیم.

این نخبه ترکمن با اشاره به اینکه ما سالانه بیش از 10 مییلون زائر امام رضا (ع) داریم، خاطرنشان کرد: کسانی که در یک سال گذشته به حرم مطهر مشرف شده‌اند و یا اخبار و اطلاعات را دنبال کرده‌اند شاهد تحول عظیم در مدیریت آستان قدس رضوی بوده‌اند که حذف برخی شرکت‌های اقتصادی غیر ضرور و تزریق درآمدها برای اسکان و پذیرایی از محرومان، ساخت مسکن برای مستضعفان و نیازمندان، پناه دادن به زواری که توان پرداخت هزینه برای اسکان شبانه در هتل‌ها را ندارند، حذف برخی نیروها که در حوزه مسائل اقتصادی عملکرد شبهه‌داری داشته‌اند و تاسیس بنیاد و معاونت کرامت در آستان قدس رضوی و کمک رسانی به مردمان محروم مرزی تنها برخی از این اقدامات است.

سلیمان هاشمی با تاکید بر اینکه ارادت و احترام ترکمن‌ها به سادات و خاندان رسول اکرم (ص) همیشگی است، ادامه داد: اهل سنت ایران به ویژه ترکمن‌ها همواره و در طول تاریخ احترام و عزت خاصی را برای خاندان رسول اکرم (ص) و سلسله مبارک سادات قائل بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام رئیسی خود مشکلات مردم را لمس کرده و طعم فقر را چشیده است، گفت: ایشان به طور کامل به مشکلات مردم محروم به ویژه مرزنشینان آگاهی دارند و برای رفع آن برنامه‌هایی را تدارک دیده‌اند.

بخشدار سابق داشلی‌برون گنبدکاووس در وهله اول حضور در انتخابات را وظیفه‌ای همگانی و رسالتی بزرگ برای همه ایرانیان دانست و اضافه کرد: در وهله دوم موضوع انتخاب اصلح به میان می‌آید که باید دید چه کسی به درد مردم نزدیک‌تر و به ابعاد آنها آشناتر بوده و زندگانی‌اش چقدر به سطح زندگانی مردم نزدیک تر است.

گفتنی است در این دیدار بیش از 50 تن از نخبگان و فرهیختگان اهل سنت شهرستان گنبدکاووس حضور داشتند.

منبع: فارس

مطالب مرتبط:

اهدای موتور سیکلت توسط خیر گنبدی به جمعیت هلال احمر گنبدکاوو

اولین پزشک زن ترکمن و نخستین نماینده مجلس ترکمن‌ها

معرفی ۹۰ حلقه چاه غیر مجاز در گنبدکاووس به مراجع قضایی

سرهنگ عسگری: کشور را باید از تهدیدات و نفوذ دشمن مصون نگهدار

عشایر خراسان شمالی کوچ خود را به مناطق قشلاقی آغاز کردند

پرونده معلم کلاله‌ای به هیئت رسیدگی تخلفات اداری ارسال شد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram