Setad Ejraei Safar 21 Eاخبار گنبدکاووس-تورکمن‌نیوز: معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی از سوی ادارات و نهادها گفت: توجه به این موضوع مطالبه جدی نظام و دولت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  عبدالقدیر کریمی در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر گنبدکاووس اظهار داشت: همه ادارات و نهادهای عضو این ستاد باید درچارچوب ماموریت‌ها و شرح وظایف، در امر ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی و نیز مردم اهتمام ویژه داشته باشند.
وی با اشاره به تقارن تعطیلات نوروزی با فعالیت ستاد انتخابات فرمانداری، افزود: تقارن این دو موضوع نباید ما را از ارائه خدمات به مسافران و گردشگران غافل کند.
کریمی اضافه کرد: گنبدکاووس جذابیت‌های تاریخی، گردشگری و تفریحی زیادی دارد که همین جذابیت‌ها سبب حضور چند صد هزار مسافر و گردشگر داخلی و بعضا خارجی می‌شود.
وی تصریح کرد: ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران و نیز تامین مایحتاج عمومی مردم بویژه ازسوی برخی ادارات و نهادها از جمله شهرداری و شورای شهر، صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت و درمان ضروری است.
فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین از پخش روزانه یک ساعت برنامه زنده تلویزیونی از کنار برج قابوس توسط شبکه استانی گلستان خبر داد و از رسانه های گروهی این شهرستان خواست در پوشش خبری برنامه های ایام عید نوروز تلاش نمایند.
به گزارش ایرنا، در این جلسه رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گنبدکاووس نیز از تشکیل 11 کمیته مختلف از سوی ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد و برلزوم انجام درست وظایف از سوی کمیته‌ها تاکید کرد.
رضا پورمهدی گفت: در ایام تعطیلات نوروز 96 علاوه بر برگزاری جشن نوروزگاه، سه جشنواره سنتی اقوام در پارک قابوس، ورودی شهر و نیز شهر مرزی اینچه‌برون این شهرستان برگزار می‌شود.
وی، نصب بنرهای تبلیغاتی، راه اندازی سه خط بلوتوث برای معرفی شهر و جاذبه‌های آن به مسافران و گردشگران، پیش بینی مدارس اسکان مسافران و دو سالن ورزشی برای اسکان اضطراری، نظافت و پاکیزگی شهر و روستاها را از دیگر اقدامات مورد نیاز برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی برشمرد.
شهرستان گنبدکاووس با 380 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی بسیار از جمله بنای برج قابوس بابیش از هزار سال قدمت که به عنوان بلندترین بنای آجری جهان به ثبت جهانی نیز رسیده و نیز صنایع دستی و غذاهای سنتی اقوام مختلف از جمله ترکمن‌ها که عمده‌ترین قوم ساکن در این شهرستان محسوب می‌شوند، برخوردار است./ایرنا

مطالب مرتبط:

با این ترفندهای ساده و جالب تا نوروز حسابی لاغر شوید

طهماسبی: اقتدار ملی ما به پشتوان حضور مردم در صحنه انتخابات

سوپ مرغ و کدو، مناسب تناسب اندام

یک وابستگی اصولی بین کف پیاده‌رو، بیکاری و کارگر وجود دارد/ح

مدال نقره و برنز مچ‌اندازی قهرمانی آسیا بر گردن ورزشکاران آق

بهره‌برداری و آغاز اجرای طرح‌های آبرسانی روستایی در علی آباد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram