Setade Bazsazi Atabat Aliat 4 Bاخبار گنبد‌کاووس-تورکمن‌نیوز: مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات گنبدکاووس می‌گوید: مردم ولایتمدار این شهرستان از ابتدای امسال تا پایان دی ماه مبلغ سه میلیارد و 215 میلیون و 397 هزار ریال به این ستاد کمک کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن، رمضانعلی خالقی اظهار داشت: این میزان کمک مردم گنبدکاووس برای مشارکت در بازسازی و طرح توسعه حرم‌های مطهر عتبات عالیات کشور عراق و نیز کنگره عظیم پیاده‌روی اربعین حسینی بوده است.
وی گفت: از مجموع کمک‌های مردم ولایتمدار گنبدکاووس مبلغ یک میلیارد و ۱۰۳ میلیون و۴۹۲ هزار ریال آن به صورت نقدی و ۲۱۳ میلیون و ۶۶۹ هزار ریال آن کمک غیرنقدی صرفاً برای مشارکت درکسب ثواب اربعین حسینی و پشتیبانی از زائرین پیاده این کنگره عظیم بوده است.
خالقی اضافه کرد: علاوه بر این مردم ولایتمدار گنبدکاووس مبلغ یک میلیارد و ۵۱۳ میلیون و۷۲۹ هزار ریال نذورات نقدی برای مشارکت در بازسازی و توسعه عتبات مقدسه و مبلغ ۳۸۴ میلیون و ۵۰۷ هزار ریال نیز نذورات غیرنقدی دراین خصوص داشته‌اند.
وی تصریح کرد: بخش قابل توجهی از کمک‌های مردم گنبدکاووس برای بازسازی و توسعه حرم‌های مطهر عتبات عالیات توسط بانوان خیر و نیکوکار این شهرستان بوده است که تنها دربخش نذورات غیرنقدی مقدار 346 گرم طلا، 48 گرم نقره و 14کیلوگرم مس اهدا نمودند.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات گنبدکاووس از رشد قابل توجه کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم این شهرستان برای بازسازی و توسعه حرم‌های مطهر درمقایسه با سال قبل خبر داد و گفت: مجموع کمک‌های عاشقان و محبان اهل بیت عصمت طهارت'ع' در سال ۹۴ یک میلیارد و۶۹۳ میلیون و ۷۱۸ هزار ریال نذورات نقدی و غیرنقدی هم برای مشارکت در بازسازی و توسعه عتباب عالیات هم کنگره اربعین حسینی بوده است.
خالقی افزود: از این میزان نذورات اهدایی مردم گنبدکاووس درسال 94، مبلغ ۱۰۳ میلیون و۸۵۰ هزار ریال آن برای مشارکت در کنگره اربعین حسینی و مبلغ یک میلیارد و ۵۸۹ میلیون و۸۶۸ هزار ریال نذورات نقدی و غیرنقدی برای بازسازی و توسعه عتبات عالیات بوده است.
وی با قدردانی از کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم ولایتمدار گنبدکاووس برای مشارکت در بازسازی و توسعه حرم‌های مطهر ائمه معصومین (ع) در کشور عراق، برلزوم استمرار این کمک‌ها تاکید کرد.
خالقی تصریح کرد: دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در گنبدکاووس مستقر در ساختمان قدیم فرمانداری این شهرستان واقع درمقابل واحد اورژانس بیمارستان شهدای 12 دی آماده راهنمایی و دریافت نذورات مردمی می‌باشد.
شهرستان گنبدکاووس با 360 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است./ایرنا

مطالب مرتبط:

پل مرزی ایران و ترکمنستان بر روی رودخانه تجن به بهره برداری

سرشماری 100درصد از 100 روستای شهرستان گنبد کاووس/بیش از 104

گياهان دارويي گلستان، ثروتي كه كمتر به آن توجه مي‌شود

افزایش 6 نفر به آمار حاجیان مفقود شده ترکمن در حادثه منا

تصادف پژو 405 در منطقه مرزی گنبدکاووس سه مصدوم برجای گذاشت

زهرا کیانی به مدال برنز دست یافت

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram