Navche Daeyabaniتورکمن نیوز- اخبار گمیشان: یک ناوچه 50 فوتی به طور رسمی تحویل دریابانی گمیشان شد و فعالیت خود را در آب های دریای خزر این شهرستان آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، استاندار گلستان در آیین تحویل و آغاز به کار این ناوچه گفت: یکی از ویژگی های برجسته استان و به ویژه شهرستان گمیشان داشتن مرز آبی (دریای خزر) و خشکی (جمهوری ترکمنستان از شمال) است.
حسن صادقلو با تقدیر از خدمات نیروهای دریابانی و مرزبانی گلستان در حفاظت و حراست از مرزهای دریایی و خشکی استان افزود: در مجموع با تلاش نیروهای دریابانی و مرزبانی مستقر در گلستان، امنیت در مرزهای این استان بسیار مطلوب است.
ناوچه تحویل شده به دریابانی گمیشان 50 فوتی با موتور جی ام است که از ویژگی های آن می توان به قدرت 1100 اسب بخار، دریانوردی در شرایط جوی نامناسب، انجام گشت های دریایی در آب های فراملی و همچنین قدرت مانور در شرایط توفانی اشاره کرد.
شهرستان گمیشان با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شمال غرب استان گلستان واقع است که از شمال به مرز جمهوری ترکمنستان، از غرب به دریای خزر، از شرق به شهرستان آق قلا و از جنوب به بندرترکمن محدود می شود.
استان گلستان حدود 348 کیلومتر مرز مشترک با جمهوری ترکمنستان دارد./پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان

مطالب مرتبط:

به مناسبت روز جهانی زبان مادری

رقابت بانوی ترکمن، در کنار دو وزیر کشور به عنوان چهره برتر

تاریخ تورکمن‌ها به اختصار (۳)/دوره جدید بعد از آق‌قویونلوها

افتتاح مرکز معاینه فنی مخازن فولادی سی ان جی در گنبدکاووس

نخستین گواهی انطباق محصول دانش بنیان به گلستان رسید

هشدار به افرادی که هر روز حمام می کنند

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram