IMG 20150826 095419 Copyتورکمن نیوز- گمیشان: دفتر نمایندگی اداره ثبت احوال در شهر 34هزار نفری سیمین شهر از توابع شهرستان گمیشان روز سه شنبه باحضور مدیرکل ثبت احوال گلستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، فرماندار گمیشان در این خصوص گفت: این نمایندگی با هدف ارایه خدمات ثبت احوال از جمله ثبت وقایع چهارگانه و صدور کارت ملی هوشمند راه اندازی شده است.
امانگلدی ضمیر، افزود: ساختمان این نمایندگی که حدود یکصد متر مربع زیربنا دارد، توسط شهرداری و شورای اسلامی سیمین شهر بمدت 2 سال در اختیار ثبت احوال گذاشته شده است.
وی گفت: برای راه اندازی این نمایندگی و نیز خرید تجهیزات آن که با مشارکت اداره کل ثبت احوال گلستان، شورای اسلامی شهر و شهرداری و برخی خیرین سیمین شهر صورت گرفت، حدود 500 میلیون ریال هزینه شد.
ضمیر اضافه کرد: با راه اندازی این نمایندگی جمعیت سیمین شهر و 15 روستای بخش گلدشت شهرستان گمیشان از خدمات آن بهره مند شدند.
به گفته وی، پیش از این مردم بخش گدشت و سیمین شهر برای دریافت خدمات ثبت احوال می بایست به شهر گمیشان در فاصله 30 تا 40 کیلومتری مراجعه می کردند.
فرماندار گمیشان راه اندازی این نمایندگی را در راستای خدمات رسانی دولت به مردم این منطقه اعلام کرد و گفت: در همین خصوص و به مناسبت بزرگداشت هفته دولت، روز چهارشنبه (فردا) 39 پروژه عمرانی، تولیدی و اقتصادی با هزینه ای بالغ بر 164 میلیارد ریال درسطح این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.
ضمیر، کانال آبرسانی به سایت پرورش میگو، هنرستان کار و دانش، سالن ورزشی، دو باب خانه بهداشت، یک واحد تولیدی مرغ گوشتی و راه دسترسی را از مهمترین پروژه های قابل افتتاح این شهرستان درهفته دولت برشمرد و افزود: با بهره برداری از این پروژه ها برای 225 نفر ایجاد شغل خواهد شد.
شهرستان گمیشان براساس سرشماری نفوس و مسکن سال 90 افزون بر 60 هزار نفر جمعیت دارد که بیشتر آنان را هموطنان ترکمن ها تشکیل می دهند.
سیمین شهر از توابع بخش گلدشت شهرستان گمیشان درشمال غرب استان گلستان واقع است./منبع: ایرنا

http://www.turkmensnews.com/

 

گزارش تصویری از افتتاح دفتر نمایندگی ثبت احوال سیمین شهر:

مطالب مرتبط:

نتایج انتخابات شورای شهر گنبدکاووس و اینچه برون اعلام شد

طغیان رودخانه چلچای/بحران مناطقی از شهر گنبد کاووس در معرض س

عضو شورای اسلامی شهر گنبد استعفا کرد+عکس

ثبت تردد بیش از چهار میلیون خودرو در 28 محور مواصلاتی گلستان

کاندیداهای احتمالی شورای شهر کلاله و شهر فراغی

منصور طبری : چرا اداره ثبت احوال گلستان با نام ترکمنی مخالفت

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram