Shora Gorgan 7Aگرگان-تورکمن‌نیوز- عضو شورای اسلامی شهر گرگان نسبت به عدم صدور حکم مسئولیت شهردار انتخاب شده توسط شورای شهر گرگان تذکر داد و گفت: اگر تا پایان آبان ماه جاری حکم وی صادر نشود شورای شهر گرگان منحل خواهد شد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي ترکمن‌هاي ايران، ناصر گرزین شامگاه گذشته در پانزدهیمن جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان در تذکری به هیات رئیسه شورا، اظهار کرد: بر اساس تبصره سه ماده 71 قانون شوراها، حکم شهردار گرگان باید ظرف 10 روز صادر و وضعیت شهردار انتخابی مشخص شود و رئیس شورای اسلامی شهر موظف است مصوبات شورا را پیگیری کند.

وی ادامه داد: امروز 14 روز از انتخاب شهردار گرگان گذشته و حکم مسئولیت وی هنوز صادر نشده است و رئیس شورا باید نسبت به روند و گردش کار این موضوع به شورا و شهروندان گزارش دهد.

علی‌اصغر یوسفی نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان که در این جلسه به دلیل غیبت رئیس شورا، ریاست جلسه را بر عهده داشت، گفت: این تجربه را در دوره گذشته شورای شهر گرگان نیز داشتیم که 27 شهریورماه سال 1392 شهردار گرگان انتخاب و 6 بهمن همان سال حکم شهردار گرگان صادر و انحلالی برای شورا اتفاق نیافتاد.

وی خطاب به ناصر گرزین عضو شورای اسلامی شهر گرگان، گفت: شما خودتان در آن زمان ریاست شورا را بر عهده داشتید و پیگیری‌هایی که در وزارت کشور انجام شد، عزیزان در وزارت کشور اعلام کردند این مهلت 10 روزه پس از پاسخ نهادهای امنیتی است و از آن زمان محاسبه می‌شود.

ناصر گرزین عضو شورای اسلامی شهر گرگان نیز در پاسخ به این اظهار نظر تاکید کرد: حکم مسئولیت شهردار دوره گذشته به این دلیل با چهارماه تاخیر پس از انتخاب صادر شد که بکارگیری وی نیازمند تصویب در هیات وزیران بود اما شهردار انتخابی توسط شورای دوره فعلی آن شرایط را ندارد و باید هرچه سریعتر وضعیت حکم مسئولیت وی مشخص شود.

وی افزود: 30 آبان ماه جاری پایان دوره سرپرستی سرپرست شهرداری گرگان است و اگر این موضوع تعیین تکلی نشود، شورای اسلامی شهر گرگان بر اساس قانون منحل خواهد شد.

 

منبع: فارس

مطالب مرتبط:

برگزاری جلسه بررسی و پیگیری روشنایی مسیر گرگان به قرق در فرم

مشارکت 100 درصدی مردم 69روستای بخش مرکزی گنبدکاووس در سرشمار

حفظ و تقویت وحدت امت اسلامی مهم‌ترین وظیفه روحانیون و ائمه ج

روسیه: در انتخابات کشورهای دیگر دخالت نمی‌کنیم

 معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس بانوان نقش تاثی

افتتاح مرکز ترومای شرق استان گلستان در گنبدکاووس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram