pol gorgan 01اخبار گرگان- توركمن‌نيوز: رئیس پلیس راهور استان گلستان گفت: محور ناهارخوران بار ترافیکی سنگینی دارد بنابراین وضعیت دوربرگردان­ها باید ویژه بررسی شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از مهر سرهنگ ایوب شرافتی، اظهار کرد: بسیاری از دوربرگردان­ ها و تقاطع ­های گرگان غیراستاندار است و باید در صدد رفع آن برآییم.

شرافتی گفت: تنها راهی که دسترسی به ناهار خوران را به سهولت انجام می­ دهد بزرگراه شهید صیاد شیرازی است. در این مسیر باید دوربگردان ­های غیراستاندارد و ناایمن محدود شوند.

وی ادامه داد: دوربرگردان «یوترن­» جوابگوی سایر وسایل نقلیه باری نیز باید باشد. ماشین­ سنگین در این دوربگردان به سختی دور می ­زنند بنابراین مسئولان گفته­اند که این ماشین­ها در آن منطقه تردد نکنند شاید در ادامه این کار انجام شود.

شرافتی بیان کرد: ما نباید از تفرجگاه ناهارخوران غافل شویم و باید اقدامات اصولی و خوبی انجام شود. باید افق­ های بلند مدتی باید در این باره در نظر گرفته شود.

وی اضافه کرد: شرایط ترافیکی در زمان­ های گوناگون متغیر است. در ۴۸ ساعت تعطیلات عید فطر ترافیک بسیار سنگینی در بلوار ناهارخوران بود که من و همکارانم در آن منطقه مستقر شدیم. باید مشکلات ترافیکی در هسته شهر و این بلوار مطالعه و برطرف شود.

رئیس پلیس راهور استان گفت: خیابان آموزشگاه جنگل کمتر از ۶ متر است و درواقع کوچه تلقی می­ شود. تابلوهای توقف ممنوع را بعد از تأیید نهایی در آن منطقه نصب خواهیم کرد.

مطالب مرتبط:

دانش آموزان گرگان به سوالات امتحان نهایی ریاضی اعتراض کردند

سخنرانی احمدی نژاد در گرگان + تصاویر

آغاز دور دوم انتخابات گرگان بعد از بیستم اسفند

لیگ دسته اول بسکتبال/شکست قطران کاوه گرگان از پارسا مشهد

برد و باخت در بسکتبال شهرداری گرگان باید جوانمردانه باشد

برگزاری کارگاه‌های آموزشی هیات‌های اجرایی در فرمانداری گرگان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram