Musa Bibak 26 Bاخبار گرگان-تورکمن‌نیوز: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گرگان گفت: 2 هزار و سه نفر از کارگران شهرستان گرگان از خدمات بیمه تکمیلی بهره‎مند شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، موسی بی‌باک اظهار کرد: 80 نفر از فعالان واحدهای کارگری به عنوان رابطان فرهنگی معرفی شده‌اند تا نسبت به پیگیری امور فرهنگی، برگزاری مراسم‎، آموزش بویژه در حوزه پیشگیری از اعتیاد فعالیت کنند.
وی همچنین با اشاره به اینکه برای ارتقاء سلامت جسمی و روحی جامعه کارگری تلاش می‌شود، افزود: تاکنون حدود 2 هزار و 200 نفر از کارگران شهرستان برای استفاده از تسهیلات رفاهی، ورزشی، فرهنگی و آموزشی ساماندهی و برای دریافت خدمات معرفی شده اند.
بی‌باک از برگزاری دوره‌های آموزشی برای مدیران منابع انسانی واحدهای کارگری نیز خبر داد و گفت: در این پیوند افزون بر 30 نفر از مسئولان و مدیران این بخش‌ها از مباحث دوره‌ها بهره مند شدند.
وی ابراز کرد: دوره‌‎های آموزشی با محوریت پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی و اعتیاد و ایدز نیز با حضور 160 نفر از فعالان حوزه کارگری شهرستان و نشست‌های فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب در 30 واحد کارگری برگزار شد.
بی‌باک پیش از این گفته بود که چهار هزار و 643 کارگاه در گرگان فعالیت دارند که 31 هزار و 547 کارگر مشمول قانون کار در این واحدها مشغول هستند./ایرنا

مطالب مرتبط:

بهره‌مندی اتباع خارجی استان گلستان از بیمه سلامت

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان معرفی شد

پنج پایگاه خدمات و سلامت اجتماعی در گنبدکاووس آماده بهره‌برد

مهلت بخشودگی بیمه کارفرمایان 6 اردیبهشت ماه به اتمام می‌رسد

گزارش لحظه به لحظه از تشییع بی‌بی عایشه گرگانی یکی دیگر از ش

کاهش 4 درصدی بیمه بیکاری مقرری‎بگیران گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram