Faraghyتورکمن نیوز- اخبار کلاله: پیکر پاک و مطهر ۲ شهید گمنام امروز با حضور مردم شهیدپرور شهر فراغی شهرستان کلاله تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، صبح امروز پیکر پاک و مطهر 2 شهید گمنام روی دست مردم غیرتمند شهر فراغی تشییع و در میدان بسیج این شهر به خاک سپرده شد.

2 شهید که 17 و 27 سال سن داشتند در عملیات‌های کربلای 4 و والفجر 8 در  منطقه ام‌الرصاص به شهادت رسیده بودند، امروز در شهر فراغی کلاله به خاک سپرده خواهند شد.

امروز در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) پیکر 127 شهید بی‌نشان تازه تفحص شده، در 23 استان کشور تشییع و تدفین شد.

روز گذشته نیز در گرگان، پیکر یک شهید بی‌نشان، پس از استقبال، وداع و تشییع متمرکز، در ستاد فرماندهی سپاه نینوای استان به خاک سپرده شد.

امام جمعه کلاله در حاشیه مراسم تشییع شهدا در جمع خبرنگاران گفت: اگر این شهدا نبودند، معلوم نبود ما در کجا بودیم و اگر نبود این جانفشانی‌ها، این عزت و سربلندی را در کشور نداشتیم.

حجت‌الاسلام رضا کشیری اظهار داشت: دشمن نیرو و امکانات و سلاح‌ها را در اختیار داشت اما آن‌ها نیروی معنوی نداشتند که ما داشتیم و اسلامی که امروز ما در اختیار داریم به آسانی به دست نیامد، برای آن خون‌های فراوان داده‌ایم و باید آن را حفظ کنیم.

آخوند صفری امام جمعه اهل سنت شهر فراغی هم با تجلیل از شهدا گفت: شهیدان جان خود را تقدیم کردند تا این عزت برای اسلام و ایران اسلامی بماند. ما اگر فرهنگ ایثار و شهادت را نداشته باشیم شکست ما قطعی است و شهدا زنده هستند و همه باید راه شهیدان را ادامه دهیم تا فرهنگ شهادت پایدار بماند./تسنیم

 شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

برای عضویت کلیک کنید.

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

مسیر رودخانه‌های گلستان نیازمند دیواره‌سازی

نشست کمیته راهبردی گاز گلستان در خصوص ارزیابی میزان تحقق وصو

برگزاری ۱۵۲ جشنواره روستایی در استان گلستان

8477نفر داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی گلستان شدند

2 قرباني بر اثر برخورد رخ ‌به‌رخ دو موتورسيكلت در گلستان+ عک

تلاش دولت ایجاد وحدت بیشتر در جامعه است/ دولت بالاترین قدم‌ه

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram