SaiidiKiaتورکمن نیوز- اخبار کلاله: رییس بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی گفت: اسناد اراضی کشاورزی بنیاد علوی در کشور از سال آینده واگذار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، محمد سعیدی‌کیا ظهر دیروز در حاشیه مراسم اهدای 2 هزار سند مالکیت مسکونی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین بار در سال 58 وارد استان گلستان و اینچه‌برون شدم، همان روحیه دلبستگی و علاقه به انقلاب در این منطقه از آن زمان تاکنون حاکم و حفظ شده است.   

وی افزود: امروز مدارک مربوط به اسناد به مردم این منطقه تحویل می‌شود و مردم با مراجعه به بنیاد مسکن و هماهنگی این ارگان با اداره ثبت و اسناد، سند خود را دریافت کنند.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور تصریح کرد: با هماهنگی جهادکشاورزی و منابع طبیعی از سال آینده اسناد اراضی کشاورزی بنیاد علوی نیز تحویل خواهد شد.              

سعیدی‌کیا اظهار داشت: استان گلستان تابلوی زیبای وحدت اسلامی است و ما خدا را شاکریم که خدمتگزار مردمی هستیم که با وجود سختی‌ها و مشکلات زیاد پشتوانه نظام بوده و در همه صحنه‌ها حضور دارند.

وی افزود: امروز 2 هزار سند با متراژ 600 هزار مترمربع به ارزش 21 میلیارد تومان امروز به صورت رایگان به مردم اهدا شده است.

سعیدی‌کیا گفت: از ابتدای امسال تاکنون در استان گلستان، 2 هزار سند به مساحت550 هزار مترمربع با اعتبار 23 میلیارد تومان در گمیشان، 2 هزار و 500 سند به مساحت 688 هزارمترمربع با اعتبار 28 میلیارد تومان در اینچه برون، 2 هزار و 500 سند به مساحت 920 هزار مترمربع و اعتبار 26 میلیارد تومان در مراوه‌تپه اهدا شده است./تسنیم

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

مستمری بازنشستگان در سال ۹۶ افزایش می یابد

جدول زمان‌بندی مسابقات والیبال لیگ برتر آقایان سال 1394

پیش بینی حضور 2 میلیون نفر در پیاده روی اربعین سال جاری

ایران تا ۵ سال آینده از ترکمنستان گاز وارد می‌کند

شماره تلفن مدیر کاروان‌های حج سال 1394 در عربستان

تا دو هفته آینده 45 هزار تن هندوانه خوراکی گنبدکاووس به بازا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram