Marg Khamosh 23Dayاخبار کلاله-تورکمن‌نیوز: مرکز واحد مسئول اورژانس ۱۱۵ شهرستان گالیکش گفت: ۳ نفر از اعضای یک خانواده بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن، کیومرث یحیایی اظهار داشت: از روستای اجن قره‌خوجه با اورژانس کلاله تماس می‌گیرند و وقتی اورژانس به محل حادثه می‌رسد با 3 جنازه از یک خانواده مواجه می‌شود.

وی افزود: پدر این خانواده صبح سر کار می‌رود و دختر 11ساله سلیمه عسگری، پسر 18ساله سعید عسگری و مادر خانواده خانم فاطمه اجنی در منزل در خواب بودند که متأسفانه بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست می‌دهند.

مرکز واحد مسئول اورژانس 115 شهرستان گالیکش تصریح کرد: اگر گازگرفتگی در شب بود پدر خانواده نیز دچار حادثه می‌شد، اما این گازگرفتگی در طول روز رخ داده است.

یحیایی افزود: عصر که پدر خانواده به منزل بازمی‌گردد با جنازه اعضای خانواده روبه‌رو می‌شود و جنازه‌ها توسط اورژانس به بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) کلاله منتقل می‌شود.

وی اظهار کرد: جنازه‌ها برای بررسی بیشتر به پزشک قانونی انتقال یافت و علت گازگرفتگی تاکنون خرابی ترموستات بخاری گزارش شده که بر اثر نشت گاز مونوکسیدکربن خفگی به آنان دست داده است.

مرکز واحد مسئول اورژانس 115 شهرستان گالیکش گفت: با توجه به فصل سرما خانواده‌ها نکات ایمنی در مصرف وسایل گازسوز را رعایت کنند./تسنیم

 

مطالب مرتبط:

تحلیلی بر جابجایی دو فرماندار ترکمن در استان گلستان

7 پروژه آب‎ و فاضلاب شهری در گلستان به بهره‎برداری می‎رسد

حضور سه فوتبالیست گلستانی در لیست نهایی تیم‌ملی دختران زیر 1

عزتی‌پاک: آثار قوجق با قومیت شروع و به ملیت ختم می‌شود/ حکای

نگاه حزبی در حوزه حقوق شهروندی وارد نشود

کسب مدال طلا نمایندگان تکواندو دختران ایران در رقابت‌های بین

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram