estaefa 01تورکمن نیوز- اخبار بندرگز: رئیس شورای اسلامی شهر بندرگز از استعفای شهردار این شهر خبر داد و گفت شهردار اين شهر طی اين نامه از اعضای شورای شهر درخواست كرده تا با استعفای وی موافقت كنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، یوسف محمدی اظهار کرد: مشکلات خانوادگی و به دور بودن از استرس به توصیه پزشکان مواردی است که شهردار در استعفای خود مطرح کرده که در جلسه غیرعلنی شورای شهر استعفای ایشان بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه محسن کمالی به مدت ۲۰ ماه به عنوان شهردار منصوب بوده است، افزود: برای رفاه خودش و خانوادش مجبور به قبولی استعفاء ایشان هستیم.

وی در خصوص معوقه حقوق کارکنان شهرداری گفت: شهرداری معوقه هایی داشته است و هر ماه یک سوم حقوق کارکنان پرداخت شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرگز تصریح کرد: کارکنان شهرداری حدود سه ماه حقوق و عیدی طلبکار هستند.

محسن دماوندی كمالی كه دارای كارشناسي ارشد علوم تربيتی گرايش فلسفه است، در گذشته فعاليت دراداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به عنوان كارشناس ارزيابی عملكرد، مسئول آموزش دانشگاه پيام نور بندگز، كارشناس حقوقی، گزينش ومعاونت آموزش و پرورش شهرستان بندرگز را در كارنامه كاری خود دارد.

در مدت مدیریت کمالی، نبود وجود طرح و برنامه راهبردی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در شهرداری، نبود برنامه عمرانی مناسب برای توسعه عمرانی و زیربنایی در شهر، رسیدگی ضعیف در حوزه گردشگری سواحل دریای بندرگز جزو مواردی بوده است که همیشه اعتراضاتی را از سوی شهروندان این شهر به دنبال داشته است.

در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر بندرگز مدیریت شهری این شهر از ثبات برخوردار نبوده است و این دومین جابه جایی شهردار این شهر است./ مهر

telegram

شبکه خبری گلستان، ایران و جهان:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

آمریکا برای دومین بار نرخ بهره بانکی را افزایش داد

ارتقاء دو مدیر شهرستان گنبد کاووس به سمت معاون مدیر کل

واکنش آیت الله جنتی به شایعه درگذشت خود

صادقلو: تغيير و هدايت مديريت دانشگاه‌ها به سمت مديريت نسل سو

پيام تسليت به شهردار محترم شهرستان گنبدکاووس

حکم شهردار گرگان تمدید شد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram