Bimarestan Bandar Gaz 18 Bاخبار بندر گز-تورکمن‌نیوز: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی و با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی ازمسئولان کشوری و استانی بیمارستان 96 تختخوابی شهدا بندرگز از توابع غرب استان گلستان روز دوشنبه به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، درمراسم گشایش این بیمارستان اعلام شد که عملیات ساخت این واحد درمانی از سال 86 آغاز و باصرف 440 میلیارد ریال اعتبار (ساخت وتجهیز) از محل بودجه ملی به مرحله بهره‌برداری رسیده است.
بیمارستان شهدا شهرستان بندرگز دارای بخش‌های جراحی، اطفال، آی سی یو، سی سی یو، زنان، زایشگاه، اورژانس و رادیولوژی است.
در این بیمارستان 259نفر کادر بیمارستانی،187 کادر درمانی و 31 پزشک شامل 8 پزشک عمومی و 23 پزشک متخصص فعالیت می‌کنند.
ابراهیم مبارک‌قدم مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در آئین بهره‌برداری از این پروژه در مصاحبه با خبرنگاران گفت: سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی این وزارتخانه از سال 86 عملیات اجرایی این پروژه را در قالب 64 تختخواب آغاز کرد اما پس از رایزنی و پیگیری مسئولان استانی و به جهت پوشش بخشی از نیازهای درمانی شهرستان بندرگز به 96 تختخواب ارتقاء یافت.
به گفته وی، این بیمارستان در عرصه ای به متراژ 27 هزار مترمربع و زیربنای 8980 مترمربع در حاشیه میدان بندرگز ساخته شده است.
مبارک قدم اظهارکرد: برای احداث این پروژه 290 میلیارد ریال از محل منابع ملی راه و شهرسازی هزینه شده و مدتی قبل جهت تجهیز و شروع خدمات درمانی به مردم منطقه، به دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحویل شده است.
دکتر سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی همچنین از بخش‌های گوناگون این بیمارستان دیدن کرده و با پرسنل و بیماران گفتگو کرد.
شهرستان بندرگز با حدود 50 هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان و فاصله 42 کیلومتری گرگان واقع است.
این شهرستان با ٢ بخش مرکزی و نوکنده دارای ٢ شهر بندرگز و نوکنده، ٤ دهستان و ٢4 آبادی مسکونی است.
دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی به منظور شرکت در آئین بهره برداری و کلنگ زنی پروژه‌های حوزه سلامت و بهداشت و درمان استان گلستان شامگاه شنبه وارد گرگان شد، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و حضور در شهرستان‌های بندرگز، بندرترکمن، آق قلا و گرگان از برنامه‌های این سفر است./ایرنا

مطالب مرتبط:

تعاونی‌های قایقرانی بنادر گلستان آماده خدمات‌رسانی به مسافرا

نفوذ موج بلند ناپایداری هوا به گلستان در اواخرهفته/ آبگرفتگی

اختصاص 18/5 درصد از تسهیلات بانکی گلستان به بخش صنعت

مدیران از عذرتراشی در کمک به برنامه‌های فرهنگی پرهیز کنند

لیگ برتر والیبال کشور امسال بدون حضور گنبدکاووس

مشاركت هزار میلیارد ریالی بنیاد بركت در احداث 10 بیمارستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram