tarhe abresani 01اخبار گلستان- تورکمن نیوز: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان گفت: ۶۲.۵ درصد روستاهای استان گلستان از نعمت آب شرب بهره مند شدند که تا پایان امسال این میزان به ۶۹ درصد می‌رسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب روستائی گلستان، مهدی شکیبافر اظهار داشت: با توجه به عدم وجود منابع تامین مطمئن و فرسودگی شبکه‌های آبرسانی و مخازن محدود و کم حجم شرایط تامین آب شرب بهداشتی را دشوار کرده است.

وی افزود : در 3 سال گذشته درصد بهره‌مندی روستائیان استان از آب شرب بهداشتی با 2 درصد افزایش به 62.5 درصد رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان تصریح کرد: امیدواریم در صورت تخصیص به موقع اعتبارات و با افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اجرا این میزان با 7 درصد رشد به 69 درصد در پایان سال 95 برسد.

شکیبافر با بیان این که 19 مجتمع در استان از این اعتبارات بهره‌مند می‌شوند، گفت: یک چهارم اعتبارات شهرستان رامیان در بحث آب شرب بهداشتی و سالم هزینه می‌شود.

وی اظهار کرد: پروژه های آبرسانی روستایی در هفته دولت در بخش فندرسک  شامل 8.5 کبلومتر اجرای شبکه توزیع آب با نصب مورد 500  انشعاب  در روستاهای شیرآباد و نقی‌آباد به بهره‌برداری رسید.

شکیبافر افزود: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها 4 هزار و 400 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها 1800 نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.

با کانال تلگرامی « تورکمن‌نیوز» همراه شوید

مطالب مرتبط:

برنامه‌های مرزبانی استان گلستان در هفته ناجا

کسب اولین مدال ورزش گلستان در سال 95

کاهش ۱۰ درجه ای دما/آخر هفته گلستان بارانی است

قرجه طیار: گلستان چوب سرسبزی خود را می خورد و از قافله توسعه

صادرات صنایع دستی کشور 40 درصد افزایش یافت

اهداء کننده برتر خون در گلستان تجلیل شد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram