SadeqAli Moqaddamتورکمن نیوز- اخبار گلستان: مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری گلستان گفت: وزش باد شدید روزهای اخیر، خسارت جدی به تاسیسات و اماکن مسکونی و ابنیه استان وارد نکرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، صادقعلی مقدم اضافه کرد: در صورت دریافت گزارشی از خسارت احتمالی باد و بارش های جوی، به مردم استان اطلاع رسانی خواهد شد.
وزش باد شدید طی دو روز گذشته در برخی مناطق استان باعث شکسته شدن سرشاخه درختان و ایجاد مشکلاتی بویژه در آمد و شد خودروها در مناطق خارج شهری شده بود.
از سوی دیگر کارشناس هواشناسی گلستان اعلام کرد که بیشترین سرعت وزش باد روز گذشته توسط ایستگاه های این اداره کل در شهرستان مراوه تپه با 65 کیلومتر در ساعت ثبت شده است.
وی بدون ذکر نام خود همچنین افزود: بیشترین باران از ساعت 10 صبح روز جمعه و در مدت 24 ساعت در منطقه افراتخته شهرستان علی آباد به میزان 30 میلی متر باریده است.
به گفته وی بارش ثبت شده در سایر ایستگاه های هواشناسی استان نیز شامل 16.5 در خوش ییلاق آزادشهر ، 15 در الله نور مراوه تپه و گلیداغ کلاله، در توسکاچال مینودشت و پارک ملی گلستان 14 ، در پیشکمر کلاله 13.9، در ساسنگ مینودشت ، در فاضل آباد 10.1، در کلاله 7.9، شیرآباد خان ببین 7.9، علی آباد 77.4، رامیان 7، خان ببین 6.5، آزادشهر 5.5، مینودشت 5، اینچه برون 3.2، داشلی برون 2.2، بندرگز 2.4، گرگان 2.1 و کردکوی 2 میلیمتر ثبت شده است.
کارشناس اداره کل هواشناسی گلستان وضعیت جوی استان را برای 24 ساعت آینده ابری، همراه با باران، آذرخش، وزش شدید باد و در پاره ای از نقاط مه آلود اعلام کرد که از ظهر یکشنبه نیز مردم این منطقه شاهد هوایی نیمه ابری تا ابری، گاهی همراه با بارش پراکنده خواهند بود که به تدریج با کاهش ابر و پدیده همراهی می شود.
امروز هوای گرگان ابری و بارانی بوده و دما 20 درجه سانتیگراد بالای صفر است و سرعت وزش باد پنج متر بر ثانیه از سمت غرب می باشد./ایرنا

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

اعطای عنوان افتخاری« عضو آکادمی ملّی علوم گرجستان» به رئیس ج

تشکیل دبیرخانه تشکل‌های مردمی در منابع طبیعی گلستان

رئیس سازمان حج و زیارت: در هر شهر میدانی به نام مهاجران الی‌

اولین نیروگاه برق تولید پراکنده گلستان در مراوه تپه احداث می

رئیس دادگستری گلستان: آمار بالای پرونده‌های قضایی نشان از سی

زمین‌ واگذار شده شهرداری گرگان به کارگران دو بار فروخته شد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram