950130 31تورکمن نیوز - اخبار گاز گلستان: دبیر شورای همیاری و مشارکت گازگلستان   از  رشد   141  درصدی  پیشنهادات دریافتی در سال 94  خبر داد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، به نقل از روابط عمومی اداره گاز گلستان: مهندس بهرام خلیلی‌تبار در گفتگو با پایگاه خبری گاز گلستان  با تشریح عملکرد  شورا درسال 94 پرداخت و گفت:هدف شورای همیاری و مشاركت ایجاد فرصتهای مناسب بوده تا کلیه كاركنان،مشتريان و پيمانكاران سازمان بتوانند با بهره گیری از ظرفیتهای فکری خود نقش برجسته ای را در روند تصميم سازي ،تصميم گيري و حل مسائل و مشكلات سازمان  ایفا نمايند  
ایشان  ضمن تقدیر از همراهی بسیار خوب همکاران با دبیرخانه شورای همیاری و مشارکت شرکت تصریح کرد:شورای مشاركت گاز گلستان در سال 94 توانست طی برنامه ریزی مدون و بسيج انديشه و تفكرات كاركنان خود حرکت خوبی  را در راستای بهبود و تعالی فعاليت هاي شركت داشته باشد .
 وی در ادامه با تشریح عملکرد نظام مشاركت گاز گلستان در سال 94 و مقایسه با پیشنهادات سنوات گذشته پرداخت و اظهار داشت:در سال  94 از مجموع  970 نفر پرسنل گاز گلستان تعداد 1496 پيشنهاد به این شورای ارسال شد ضمن اینکه در سال 93 تعداد پيشنهادات دریافتی 620 مورد بوده است که در این راستا حدود  141  درصد رشد داشتیم ، علاوه بر این دریافت تقدیرنامه‌ی 3 ستاره نظام پیشنهادها در اولین جشنواره سرآمدی شرکت ملی گاز ایران نیز از افتخارات مهم این شرکت بوده است.
   خلیلی تبار در ادامه گفت:در سال 95 نیز سرانه پیشنهاد را به ازای هرکارمند هدفگذاری کرده ایم  به نحوی که  برای نیروهای  رسمی 2 پیشنهاد و برای پرسنل غیر رسمی 2/1  پیشنهاد در نظر گرفته شده است  
وی افزود: در سال جدید نیز برنامه ریزی برای نصب و راه اندازی نرم افزارهای مرتبط و آموزش و بالابردن ضریب نفوذ در بین کارکنان نیز همچنان در سرلوحه اهدف تعیین شده  شورا قرار دارد.
دبیرشورای مشارکت گاز استان گلستان در خاتمه گفت:امید واریم در سال جاری نیز بتوانیم همچون سال گذشته در زمینه مسائل مختلف سازمان طی همفکری ومشارکت با مدیریت و مسئولان سازمان شاهد نتایج درخشانی در سطح شرکت باشیم.

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

دکتر صادقلو: استان گلستان در سایه تدبیر و بصیرت همه‌جانبه رو

اجرایی شدن بازشماری سرشماری عمومی نفوس و مسکن در گلستان

نمایشگاه فرش دستبافت گلستان پایان یافت

ایمن‌سازی دو محور منتهی به آق‌قلا و بندرترکمن

احداث 62 پروژه آموزشی با کمک خیران در گلستان

گلستان میزبان جشنواره یازدهم مهارت‌های هنرآموزان کاردانش کشو

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram