1928436تورکمن نیوز - اخبار استانی: سرپرست پليس راه استان گلستات با بیان اینکه در محورهای مواصلاتی منتهی به سمنان بارش برف اعلام شده است، گفت: محور توسکستان به شاهرود نیز به دلیل ریزش کوه بسته شد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز،  سرهنگ علی عبدی در گفتگو با خبرنگار مهر آخرين وضعيت جاده های استان را تشریح کرد و افزود: بارش باران و برف در محورهای مختلف گلستان به ‌خصوص محور توسكستان و خوش ييلاق از ظهر روز پنجشنبه آغاز شده و تردد در اين محور‌ها نياز به همراه داشتن تجهيزات زمستانی دارد.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به تغيير وضعيت جوی در بيشتر محورهای استان تردد بدون مشكل در حال انجام است اما در محور كوهستانی توسكستان و خوش ييلاق علاوه بر بارش برف، شاهد مه گرفتگی و كاهش ديد رانندگان هستيم كه نياز به رعايت قوانين و مقررات رانندگی است.

او از بسته شدن محور توسکستان به شاهرود به دلیل ریزش کوه خبر داد و اظهار کرد: در محور جنگل گلستان نيز شاهد بارش باران و مه هستيم كه اين بارش نيز باعث لغزندگی سطح جاده و در برخی نقاط كاهش ديد راننده را به همراه دارد كه رعايت سرعت مطمئنه و رعايت فاصله طولی از ضروريات رانندگی در اين محور است.

علی عبدی به رانندگان توصیه کرد تا قبل از حرکت از سالم بودن برف پاک کن، مناسب بودن آج لاستيک‌ها، داشتن زنجير چرخ، بودن ضديخ در منبع رادياتور و آب در منبع شيشه شوی مطمئن شوند و از سرعت و سبقت غيرمجاز، انحراف به چپ و حرکات نمايشی، مارپيچ و هرگونه حرکات مخاطره آميز جداً خودداری كنند.

سرپرست پليس راه استان گلستان در پايان با اشاره به اين كه پليس در برخورد با رانندگانی كه باعث اخلال در نظم ترافيكی جادها می شوند برابر قانون برخورد خواهد كرد، گفت: با توجه به مه آلود بودن سطح جاده ها و معابر برون شهری لازم است رانندگان ضمن رعايت فاصله طولی از هر گونه عجله و شتاب به هنگام رانندگی خودداری كنند و احتياط لازم را به عمل آورند.

منبع: خبرگزاری مهر

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

برای عضویت کلیک کنید

مطالب مرتبط:

زنان انگلیسی محجبه دست‌ها را به نشان همبستگی حلقه کردند+عکس

پوتین: مصمم به توسعه همکاری در همه حوزه‌ها با ایران هستیم/ ا

دلیل تفاوت ۴۰ درصدی قیمت دارو‌های داخلی و خارجی در چیست

دومین جشنواره فرهنگی و ورزشی مختومقلی فراغی در گلستان برگزار

گزارش آب و هوا در سواحل شمالی و شرق و غرب کشور

سردار آزمون دومین گل اروپایی خود را به ثمر رساند

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram