hemayesh shokoh hejrat 01تورکمن نیوز- اخبار گلستان:‌ همایش شکوه هجرت در راستای تجلیل از خادمان اردوهای جهادی در استان گلستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن‌های ایران علی لشکر بلوکی، مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان در همایش شکوه هجرت اظهار داشت: اردو‎های جهادی مهم‌ترین عرصه جهاد نرم است.

وی افزود: به‌طور نسبی 95 درصد اردوهای جهادی به‌طور میدانی مورد ارزیابی و روند تأثیرگذاری آن موردتوجه قرارگرفته است.

مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان تصریح کرد: تفکر جهادی در دانشگاه‌ها وجود دارد و با همین تفکر به مناطق محروم استان و کشور خدمت‌رسانی می‌شود.

لشکر بلوکی گفت: باید در فرصت این همایش و در دیگر فرصت‌ها روی این نکته تأمل‌کنیم که دانشجویی که به اردوی جهادی می‌رود چه مؤلفه‌هایی را دنبال می‌کند و این دانشجو باید درشان یک سرباز انقلاب نقش خود را در ابعاد مختلف ایفا کند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه نینوا گلستان نیز در این همایش گفت: به‌محض وقوع انقلاب مردم در روستاها دست‌به‌دست هم دادند تا جهاد سازندگی را آغاز کرده و با ایثار و ازخودگذشتگی به دیگران کمک کردند.

حجت‌الاسلام جعفر رعایتی گفت: هم‌اکنون نیز مشکلات و نارسایی‌هایی هست اما سربازان جنگ نرم عاشق ملت و دین و رهبر هستند.

وی بابیان اینکه باید از اردوهای جهادی استفاده‌شده و به عده‌ای کمک کنیم تأکید کرد: سنگر انقلاب اجتماعی و فردی است و امروز این سنگر در انتخابات است که باید در رأی دادن دقت داشته باشیم که مجلس را به دست چه کسی می‌سپریم که در مقابل دشمن کوتاه نیاید.

در انتهای مراسم نیز از 12 گروه برتر انتخابی به‌قیدقرعه برای زیارت مشهد مقدس قرعه‌کشی شد و به 2 گروه خواهران و یک گروه عمرانی برادران نیز مورد تشویق قرار گرفتند.

منبع: تسنیم

 

مطالب مرتبط:

بانوان سرپرست خانوار در استان گلستان تسهیلات دریافت می‌کنند

رشد 141 درصدی پیشنهادات دریافتی همیاری و مشارکت گاز گلستان

هت‌تریک سردار آزمون پیروزی تیم ملی فوتبال ایران رقم زد/بازی

جمع آوری حدود 23 میلیارد ریال زکات در گنبدکاووس

اجرایی طرح کارت رفاه ایرانیان در استان گلستان

دستگیری کلاهبردار 12 میلیاردی در گرگان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram