nashriat golestan 01تورکمن نیوز- اخبار گلستان: دهمین جشنواره نشریات هسته‌های فرهنگی جوان و تجلیل از برترین‌های طرح اوقات فراغت تابستان ۹۴ در گرگان برگزار شد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن‌های ایران، حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان عصر امروز در دهمین جشنواره نشریات هسته‌های فرهنگی جوان اظهار داشت: دلیل انقلاب امام خمینی(ره) برگشتن عزت مردم ایران به خودشان بود.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب، دین این ملت نادیده گرفته‌ شده و منابع و امکانات ما به یغما برده شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان تصریح کرد: مستشاران آمریکایی و نمایندگان آمریکا از ایران حق توحش می‌گرفتند و قانون کاپیتولاسیون هم به معنای کوچک کردن ایران بود.

ولی‌نژاد گفت: امروز ما شاهد هستیم که در خلیج‌فارس نیروهای آمریکایی دستگیر می‌شوند و این یعنی آمریکا را به گروگان گرفتن اما ملتی که کوچک‌ شده حق دفاع از خویش را ندارد.

به گفته وی از ویژگی‌های امام (ره) این بود که حکومت را مردمی مهندسی کرد و به مردمش ایمان داشت، نظام را مردمی و امت محور طراحی کرد تا این ملت امروز بزرگ باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با بیان اینکه این مردم شایسته تکریم و تجلیل هستند، تأکید کرد: در مدت رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از امت و مردم هیچ‌ وقت گله‌مند نبودند و رضایتی که از این ملت داشت به خاطر درک و تصمیم درست و به‌ موقع مردم بود.

وی با اشاره به نشریات هسته‌های رسیده به جشنواره گفت: باید تمرین کنیم چه در قالب نشریه و چه‌ کارهای دیگر کار گروهی انجام شود، کار جمعی ارزشمند است و ثمره کار جمعی مفید است و در همین راستا همه نشریاتی که خلق‌ شده‌اند باید ادامه داشته باشند و منتشر شوند.

در ادامه رئیس اداره تبلیغات اسلامی گرگان، گفت: انقلاب اسلامی ایران کار بزرگی بود که 37 سال پیش مردم ایران به ثمر رساندند.

حجت‌الاسلام حسن مهاجر نیشابوری افزود: دوره‌هایی که در قالب تشکیلات فرهنگی برگزار می‌شود برای این است که دانش‌آموزان در مناسبات مختلف قلم‌فرسایی کرده و امام(ره) از زبان آنان توصیف شود./ تسنیم

 

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

بانویی که سودای ریاست جمهوری روسیه را در سر دارد+عکس

طرح جدید ترافیکی در مرکز شهر گنبد کاووس اجرایی می شود

مردم استان گلستان از مسیر رودخانه ها و مسیل ها دوری کنند!

جشن باشکوه نیمه شعبان در ترکمنستان برگزار شد+تصاویر

پیام قدردانی فرماندار گنبد برای حضور گسترده مردم در راهپیمای

گربه‌ای خندان در فضا

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram