gosht goraz 01تورکمن نیوز- اخبار گلستان: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان های مینودشت و گالیکش از کشف مقدار 20 کیلوگرم گوشت شکار غیرمجاز (گراز) از یخچال منزل یک روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، محمددردی آق آتابای اظهار داشت: این مقدار گوشت که از سوی شکارچی متخلف، به صورت بدون استخوان در یخچال منزل نگهداری می شد، با حکم مقام قضایی در یکی از روستاهای بخش لووه گالیکش به دست آمد.
وی گفت: این شکارچی متخلف که اقدام به شکار غیرمجاز گراز کرده است، با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد، ضمن اینکه گوشت های توقیف شده نیز برای تعیین تکلیف به اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان ارسال می شود.
آق آتابای اضافه کرد: متاسفانه برخی افراد سودجو و شکارچیان غیرمجاز با شکار حیوانات ازجمله گراز اقدام به فروش گوشت آنان می کنند که ضروریست، شهروندان از خرید گوشت های فاقد استخوان و مشکوک از افراد ناشناس خوداری نمایند تا با موارد غیر بهداشتی و غیر شرعی مواجه نشوند.
وی تصریح کرد: شهروندان می توانند درصورت مشاهده عرضه گوشت های مشکوک مراتب را با شماره تلفن 35220018 اداره حفاظت محیط زیست مینودشت اطلاع دهند.
شهرستان گالیکش با افزون بر 60 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و پارک ملی گلستان با تنوع گونه های حیوانی و گیاهی درحوزه این شهرستان قرار دارد./ ایرنا

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

رانش زمین در آزادشهر ۲ مجروح برجای گذاشت

حدود ۶۰۰ کیلو گرم انواع موادمخدر کشف شد

دستگیری اعضای اصلی شرکت هرمی در گلستان

زمین لرزه 3،4 ریشتری در اینچه برون خسارتی وارد نکرد

کشف و امحای یک تن ماهی منجمد فاسد در گنبدکاووس

کورکر: در مورد برجام بهتر است با اروپا باشیم

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram