khademan hram 01تورکمن نیوز- اخبار استان: مسئول استانی سفیران کریمه گفت: خادمان حرم حضرت معصومه(س) از فردا به مدت ۲ روز میهمان مردم استان گلستان هستند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، سید حسام بنی‌فاطمه صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت سالروز وفات حضرت معصومه(س) خادمان حرم حضرت معصومه(س) از فردا به مدت 2 روز میهمان مردم استان گلستان هستند.

وی افزود: حدود 20 برنامه برای این خادمان در مناطق مختلف استان گلستان برنامه‌ریزی شده است.

مسئول استانی سفیران کریمه اظهار داشت: دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان، حضور در مدارس دخترانه، دیدار با خانواده های شهدا و مدافع حرم از برنامه‌های این کاروان است.

بنی‌فاطمه گفت: مراسم استقبال از این خادمان فردا در امامزاده نور گرگان برگزار و مراسم دعای پرفیض کمیل روز پنج شنبه در امامزاده آق امام آزادشهر برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: حضور در بیمارستان‌ها، دیدار با اقشار کم درآمد و غبارروبی گلزار شهدا و غیره از مهم‌ترین برنامه‌های این کاروان در استان گلستان است.

مسئول استانی سفیران کریمه هدف از برگزاری این مراسم را اشاعه فرهنگ اهل بیت(ع) اعلام کرد و اظهار داشت: این کاروان برای نخستین بار است به نام کاروان سفیران کریمه به استان گلستان سفر می‌کند و بیشتر مراسم‌ها مربوط به بانوان است./ تسنیم

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

6700 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی برای گلستان پیش بینی شد

استاندار گلستان: سد‌سازی برای تامین آب از نیاز‌های اساسی است

آخوند عبدالباسط نوریزاد: خدمت بی‌ ریا به مردم بهترین حیات طی

اخذ رای در استان گلستان پایان یافت

کم خواب‌ترین و خوش‌ خواب‌ترین مردم دنیا

حمیدی: اولویت برنامه‌های دولت در گلستان اشتغال جوانان است

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram