Ostandar Neshast TUrkmensNews 2اخبار گلستان - ترکمن​نيوز - استاندار گلستان با تاکید بر نگاه ریاست محترم جمهوری مبنی بر توجه به شایستگان با جهت گیری اقوام، اظهار کرد: مشارکت بالای ترکمن ها در انتخابات ها نشان از علاقه وافر به کشور است و البته مشی دولت و استانداران توجه به اقوام است.

به گزارش پایگاه خبري تحليلي ترکمن​هاي ايران به نقل از استانداری گلستان، دکتر سید مناف هاشمی پيش از ظهر یکشنبه (21 آبان) با بیان این آیه شریفه کلام ا... مجید که وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللّه جَمِیعاً وَلاَ تَفَرَّقُوا ضمن تقدیر  از نگاه ولایت مدارانه ترکمن های شریف در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ، مقام معظم رهبری و تدابیر دولت های یازدهم و دوازدهم، تصریح کرد: با استفاده از تمام ظرفیت ها توفیق خدمت رسانی خواهیم داشت و آنچه موجب رضایت مندی خدا و خلق در پایان دوره کاری خواهد شد، کارنامه موفق در هنگامه خداحافظی است.
وی افزود: به عدالت و اجرای آن معتقدم و در بعضی زمینه ها عقب ماندگی هایی ایجاد شده که باید در راستای توازن مرتفع شود.
وی یادآور شد : دولت شرایط بسیار پیچیده ای دارد و با توجه به فضاهای داخلی، منطقه ای و خارجی فشار زیادی را بر دوش خود احساس می کند.
استاندار گلستان، گفت: همه باید توجه داشته باشیم که حضور سرمایه گذار در استان اشتغال ایجاد می کند و ایجاد ورزشگاه و محیط های ورزشی نشاط را در جامعه افزایش خواهد داد و باید تلاش کنیم ظرفیت های اینگونه را ایجاد و یا ارتقا بخشیم.
دکتر هاشمی با بیان اینکه همه باید امید را در دل مردم و بخش خصوصی ایجاد کنیم ، اظهار کرد: گلستان ظرفیت های بسیار زیادی دارد و مسیر های ریلی که از گرگان به گنبد و گرمسار به اینچه برون به گرمسار ایجاد خواهد شد ضمن بهبود وضعیت اقتصادی، رشد شاخص ها و توسعه استان را به دنبال خواهد داشت.
وی افزود: ترجیح ما در تعیین مدیریت های استان استفاده از پتانسل های درون استان است و تمامی اقوام، احزاب و گروه های سیاسی باید توجه داشته باشند که شایستگی برای ما یک اصل محسوب می شود.
وی گفت: ما به حوزه تولید، تجارت و سرمایه گذاری اعتقاد داریم و و در جلسه ای با حضور تجار و سرمایه گذاران ترکمن تلاش خواهیم کرد موانع سر راه آنها را رفع نماییم.
همچنین در این دیدار چند تن از ترکمن های حاضر در جلسه به نمایندگی دغدغه ها و خواسته های خود را با استاندار گلستان در میان گذاشتند.

https://telegram.me/TurkmensNews
گردآوری: گروه خبری ترکمن نیوز


 

مطالب مرتبط:

پایان پرونده تعرض وحشیانه به دختر دانشجو/2 پسر شیطان صفت اعد

تبدیل مسکن از سرمایه به کالا، تنها راه خروج از رکود بازار مس

درد مچ دست, علت و درمان

معاون استاندار گلستان: آواربرداری از تونل مخروبه آزادشهر ادا

مصلی نماز جمعه بزرگترین اجتماع مردمی مقابله با تهاجم فرهنگی

خودکشی جانباز محترم گنبدی کذب است/ ما آماده خدمت به جانبازان

دیدگاه‌ها  

0 #1 پاسخ: استاندار گلستان: مشی دولت و استانداران توجه به اقوام است+عکسایلیار 1396-08-22 10:55
ما نیاز به اقدام عملی جهت پیشرفت مناطق ترکمن نشین داریم نه اینکه فقط امید را زنده نگهداریم.
امید نفس های آخرش را در ترکمنصحرا میکشد.

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram