Estandard 10 Oاخبار گلستان-تورکمن‌نیوز- رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: صادرات محوری و توجه به استانداردهای پذیرفته شده کشورهای مقصد ،اولویت اصلی سازمان استاندارد برای تولید محصولات لبنی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  نیره پیروزبخت روز یکشنبه در حاشیه بازدید از شرکت شیر پگاه گلستان در اظهار کرد: گلستان ظرفیت‌های فراوانی در تولید محصولات لبنی دارد که افزایش کیفیت محصولات و تولید با استانداردهای پذیرفته شده کشورهای دیگر باید به اولویت این صنایع تبدیل شود.
وی بیان کرد: استانداردهای ارائه شده سازمان ملی استاندارد به کارخانه‌ها، جزو بالاترین درجه‌های تولید محصولات است که توجه به آنها می‌تواند منجر به جذب مشتریان خارجی و صادرات بیشتر تولیدات شود.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران افزود: رونق گرفتن صادرات کالاهای صنایع داخلی منجر به تولید بیشتر و در نتیجه نیازمندی به استفاده از نیروی کار جدید و توسعه اشتغال می‌شود که لازم است توجه به آن به دلیل نتایجی چون کاهش آمار بیکاری مورد توجه صاحبان کارخانه‌های لبنی قرار گیرد.
پیروز بخت ادامه داد: نظارت‌های مستمری که توسط کارشناسان استاندارد انجام می‌شود به معنای نظارت پلیسی نیست بلکه هدف اصلی ارائه مشاوره‌های لازم برای ارتقای کیفیت محصولات است.
شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلستان از سال 64 به عنوان کارخانه شیر منطقه‌ای گرگان با ظرفیت اسمی 350 تن در روز آغاز بکار کرد و هم اینک انواع محصولات لبنی، محصولات سنتی، ساده و طعم‌دار در این کارخانه تولید می‌شود./ ایرنا

مطالب مرتبط:

دستگیری شکارچیان متخلف در پارک ملی گلستان+عکس

تجلیل رئیس پارک ملی گلستان از خبرنگار صدا سیما در مراوه‌تپه

چگونگی پیمودن راه المپیک از زبان ستاره‌های تیم ملی والیبال ا

برگزاری اردوی تیم ملی والیبال ساحلی کارگران در گلستان

جشنواره ملی زیبایی اسب ترکمن با معرفی گونه‌های برتر پایان یا

تشکیل سازمان حمل و نقل بار و مسافر گرگان با ادغام اتوبوسرانی

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram