Ehdas 28 Fاخبار گلستان-تورکمن نیوز- مدیر کل آموزش و پرورش گلستان گفت: 950 کلاس درس جدید در استان در حال احداث است که تا مهر ماه سال جاری برای استفاده دانش آموزان به بهره‌برداری می رسد.

   به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،محمدرضا وطنی در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز گلستان افزود: از آغاز بکار دولت یازدهم تاکنون یکهزار و 200 مدرسه در سطح استان احداث و یا مرمت شده است.
وی با یادآوری اینکه اداره کل نوسازی مدارس ماموریت ساخت و تکمیل مدارس را برعهده دارد، اضافه کرد: نوسازی مدارس براساس وظیفه برای تکمیل مدارس خیرسازی با 50 تا 70 درصد پیشرفت فیزیکی نیز اقدام می کند.
به گفته وی؛ یک سوم از این کلاس ‎ها توسط بخش غیر دولتی ساخته شده است.
مدیر کل نوسازی مدارس گلستان نیز گفت: با کمک نیکوکاران در دوره فعالیت دولت یازدهم، در مجموع 350 کلاس درس جدید ساخته شده است و در جشنواره سال گذشته نیز خیراندیشان برای ساخت و نوسازی مدارس 80 میلیارد ریال اختصاص دادند.
عماد مخدومی با بیان اینکه این اداره کل سال گذشته 35 پروژه نوسازی مدارس در قالب 230 کلاس ساخته است، افزود: با همکاری خیرین مدرسه ساز استان در این مدت 21 پروژه مشارکتی در قالب 110 کلاس درس ساخته و به بهره برداری رسید.
وی یادآور شد: در استان گلستان 2 هزار و 500 کلاس درس وجود دارد که از این میزان 24 درصد نیاز به بازسازی داشته و 25 درصد نیز باید مقاوم‎ سازی شود.
مدیر کل نوسازی مدارس گلستان افزود: یکهزار و 300 پروژه در گلستان از سال 77 که مجمع خیرین مدرسه‌ساز در استان شکل گرفته، تاکنون تحویل آموزش و پرورش دادیم که 496 پروژه به همت نیکوکاران ساخته شده است.
مختومی با توجه به برنامه‎‌ریزی‌ها ابراز امیدواری کرد که تا پایان برنامه ششم توسعه در استان دیگر مدرسه تخریبی وجود نداشته باشد./ایرنا

مطالب مرتبط:

5 متهم در اختلاس 14 میلیارد ریال در یکی از بانک‌های گلستان د

تاکنون در تمامی ادوار انتخابات آزاد برگزار شده است

راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در مراوه‌تپه

غرق شدن 3 عضو یک خانواده در سد/کشف اجساد بعد از 5 ساعت تجسس

صیادان غیرمجاز دریای خزر در گلستان دستگیر شدند

مانع نفخ در طول تعطیلات شده و شکم تخت تری داشته باشیم!

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram