Rahdari 20 Fاخبار گلستان-تورکمن‌نیوز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت که 899 هزار و 935 فقره سرعت غیر مجاز در محورهای ارتباطی استان در تعطیلات نوروز امسال (25 اسفند 95 تا 15 فروردین 96) ثبت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،   مهدی میقانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: در نوروز امسال هفت میلیون و 981 هزار و 99 تردد خودرو در محورهای ارتباطی استان ثبت شده که نسبت به نوروز سال 95 از 28 درصد رشد برخوردار است.
وی ؛ میانگین سرعت خودروها در نوروز امسال را 78 کیلومتر اعلام کرد و گفت: در محور گرگان - نوکنده (غرب استان) چهار ایستگاه ثبت تخلف جاده ای فعال است که به طور میانگین روزانه 130 فقره سرعت غیرمجاز را ثبت و به دستگاه مرتبط ارسال می کند.
میقانی اضافه کرد: در کنار ایستگاه های ثبت تخلف جاده ای در استان، 16 دوربین نظارت تصویری نیز فعالیت دارد.
وی؛ از اجرای طرح پوشش سامانه ثبت تخلف های آمد و شد خودروها در سایر جاده های استان از اواخر اسفند 95 خبرداد و گفت: این طرح با 20 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی در دست انجام است که تا دو ماه آتی مورد بهره برداری قرار می گیرد.
گلستان افزون بر 5 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد.

*رشد 6 درصدی ورود مسافران نوروزی به گلستان
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت که در نوروز امسال 682 هزار و726 خودروی مسافران نوروزی از چهار محور شامل گلوگاه – گرگان، جنگل گلستان – سه راهی کلاله، شاهرود – آزادشهر و شاهرود – گرگان وارد این استان شدند که نسبت به نوروز سال قبل از 6 درصد رشد برخوردار است.
میقانی همچنین از ثبت خروج 634 هزار و 403 خودرو از استان در نوروز امسال خبر داد و افزود: ساعت اوج تردد خودرو در محورهای ارتباطی استان بین ساعت 17 – 16 عصر بوده است.
استان مرزی گلستان از شمال با ترکمنستان، از غرب با مازندران، از شرق با خراسان شمالی و از جنوب با سمنان همسایه است.

*کاهش چشمگیر تصادفات فوتی در محورهای ارتباطی گلستان
وی گفت: در نوروز امسال 11 فقره تصادف فوتی، 88 فقره تصادف جرحی و 20 فقره تصادف خسارتی در محورهای ارتباطی این استان رخ داده است.
میقانی ادامه داد: سوانح رانندگی گلستان در این مدت 12 کشته داشت که نسبت به مدت مشابه سال قبل از کاهش چشمگیر برخوردار است.
استان گلستان با وسعت افزون بر 20 هزار کیلومتر مربع و جای دادن یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت در شمال کشور قرار دارد./ایرنا

مطالب مرتبط:

اعلام اسامی نامزدهای نمایندگی مجلس در ۴حوزه گلستان

فجرآفرینان شیعه و سنی استان گلستان تجلیل شدند

طغیان آب دریا (سونامی) در بوشهر

پیام رهبر انقلاب در پی وقوع زمین لرزه کرمانشاه

کشف یک بهله قرقی مصدوم در منطقه مرزی گنبدکاووس

حضور تنها نماینده دوچرخه‌سواری بانوان در مسابقات قهرمانی دوگ

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram