Dahe Fajr 19 Bاخبار گلستان-تورکمن‌نیوز: مدیر کل راه و شهرسازی گلستان گفت: واگذاری یکهزار و 544 واحد مسکن مهر، 41 باب واحد تجاری و بهره‌برداری از 2 مسجد با صرف 356 میلیارد و 930 میلیون ریال همزمان با دهه فجر، دستاوردی دیگر از انقلاب اسلامی و تلاش دولت در استان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن،  ابراهیم مبارک قدم اظهارداشت: واحدهای مسکن مهر در قالب 17 پروژه در شهرهای بالای 25 هزار نفر و کمتر از آن به ترتیب در گرگان، بندرگز، آزادشهر، گنبدکاووس، بندرترکمن، مینودشت، علی آبادکتول، کلاله، کردکوی و آق قلا و بافت فرسوده استان اجرایی و آماده واگذاری شد.
وی با یادآوری این نکته که 600 واحد مسکن مهر در بافت‌های فرسوده استان واقع است، افزود: تمام واحدهای مسکن مهر با بهره مندی از تسهیلات بانکی و سهم آورده متقاضیان به مبلغ 314 میلیارد و 720 میلیون ریال به مرحله بهره‌برداری رسیده است.
مبارک قدم ادامه داد: احداث مسجد در سایت مسکن مهر آزادشهر به مساحت 237 مترمربع و مسجد اهل تسنن کلاله به مساحت 235 مترمربع نیز با صرف 4 میلیارد و 360 میلیون ریال انجام شده است.
وی با بیان اینکه احداث مساجد و مراکز تجاری و آموزشی جزو خدمات روبنایی پروژه‌های مسکن مهر است، گفت: 41 واحد تجاری هم شامل 17 واحد در سایت مسکن مهر کاج گنبدکاووس، 7 واحد در سایت مسکن مهر راه آهن و 17 باب در سایت سعدآباد(زیتون) گرگان بوده که با صرف 37 میلیارد و 850 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید./ایرنا

مطالب مرتبط:

افتتاح نخستین مرکز پزشکی هسته ای شرق گلستان در گنبدکاووس

دیدار استاندار گلستان با سرمایه‌گذارانی از کشور ایتالیا و سا

مراسم بزرگداشت 283-مین سال تولد مخدومقلی فراغی در زادگاهش بر

برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهر و سه نقطه بخش مرزی گنبدکاو

اجراي برنامه ايمن‌سازي تكميلي فلج اطفال در مناطق پرخطر گلستا

یکشنبه دکتر عارف با فعالان و نخبگان ترکمن صحرا دیدار می‌کند

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram