Farmandari 18Aتورکمن نیوز- اخبار آق‌قلا: فرماندار شهرستان آق‌قلا بر نقش برجسته دهیاران وشوراهای اسلامی در جلب مشارکت حداکثری مردم و افزایش شور و نشاط اجتماعی در روستاها در انتخابات 7 اسفند تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، الیاس هیوه‌چی در همایش دهیاران و شوراهای اسلامی بخش مرکزی این شهرستان ، برگزاری انتخابات آتی را مهم ترین و حساس ترین مسئله کشور بیان و اظهار کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی باید فضای سالم را برای انتخابات فراهم کنند.

وی افزود: دهیاران و شوراهای اسلامی به عنوان بازوان توانمند و مجری سیاست ها و برنامه های کلان دولت در روستاها با بالا بردن سطح آگاهی خود و روستاییان در سوق دادن مردم برای انتخاب اصلح موثر باشند.

فرماندار شهرستان آق قلا حفظ و تقویت روحیه خدمت رسانی به روستاییان را به دهیاران متذکر شد و افزود: دهیاران و شوراهای اسلامی بدون وابستگی به کاندیدای خاص در انتخابات و طرفداری از جناح و حزب، زمینه اعتماد سازی و مشارکت حداکثری را در مردم فراهم کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان آق قلا لازمه انتخابات سالم را بصیرت و بینش سیاسی افراد بیان و تصریح کرد: شما به عنوان پل ارتباطی مردم و مسوولان در راستای بصیرت افزایی و تقویت روحیه امیدواری در مردم تلاش نمائید.

وی همچنین زمینه سازی برای مشارکت روستاییان در آبادانی وتوسعه روستاها، تلاش برای حل مشکلات روستاییان، اجرای صحیح و دقیق سیاست های دولت در روستاها و تعامل با دستگاههای اجرایی را به دهیاران و شوراهای اسلامی توصیه کرد.

بالاترین مقام اجرایی دولت در شهرستان آق قلادر این همایش با اشاره بر نقش دهیاران و شوراهای اسلامی در پیشبرد اهداف دولت در روستاها بر ضرورت آمادگی کامل برای زمینه سازی مشارکت مردم در انتخابات توسط آنان تاکید کرد./فرمانداری آق‌قلا

مطالب مرتبط:

دایناسور ۱۳۲ میلیون ساله در کارخانه آجرپزی کشف شد

در هفته دولت گلستان شاهد بهره برداری از 333 طرح اشتغالزای صن

70درصد مصرف اینترنت گلستانی‌ها برای حضور در شبکه‌های اجتماعی

نزديك به 300 هزار هکتار از اراضی گلستان مستعد بیابانی‌شدن اس

نزول قیمت دلار در ایام نوروز

ثامن مشهد 83 - شهرداری گرگان 67 در مسابقات پلی‌آف لیگ برتر ب

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram