Todie Moarefe 13 Tاخبار حوزه و دانشگاه-تورکمن‌نیوز- مراسم معارفه رئیس جدید دانشگاه پیام‌‌نور استان گلستان برگزار و «سید بهروز نهضتی» به عنوان رئیس جدید این دانشگاه انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور گلستان، مراسم معارفه رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان با حضور دکتر فیصل حسنی معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور، روسای مراکز و واحدها، مدیران استانی و کارکنان دانشگاه در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور استان برگزار شد.

در این مراسم سید بهروز نهضتی به‌عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور استان گلستان معرفی و از خدمات قربان شهریاری تقدیر شد.

فیصل حسنی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و تبریک هفته قوه قضائیه با اشاره به چالش‌های پیش روی دانشگاه پیام نور عنوان کرد: امروز دانشگاه پیام نور با بیش از ۷۰۰ هزار دانشجو، ۱۵ هزار کارمند عضو هیئت‌علمی به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی کشور و یکی از دانشگاه‌های بزرگ از راه دور جهان به لحاظ اهداف، چشم‌انداز و مأموریت‌های علمی، فرهنگی و آموزشی خود موفق عمل کرده است.

رئیس جدید دانشگاه پیام نور استان گلستان نیز با اشاره به اینکه مسئولیت‌ها امانت هستند و من از همین امروز در فکر پس دادن این امانت خواهم بود گفت: تغییر ذات زندگی است و همه‌چیز همیشه در حال تغییر است.

بهروز نهضتی ادامه داد: اختلاف‌نظر و سلیقه‌ها طبیعی است و باید این اختلاف‌نظرها را در مسیری قرار دهیم که به نفع دانشگاه انجام شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مسئولین قبلی، از تمامی همکاران خواست تا انتقادات و پیشنهادات سازنده خود را گوشزد نموده و با ارائه راه‌حل‌های مناسب در اجرای سیاست‌های دانشگاه به مسئولین یاری رسانند.

در پایان این مراسم نیز به‌پاس قدردانی از زحمات «دکتر قربان شهریاری» رئیس سابق دانشگاه پیام نور استان گلستان، لوح سپاسی از سوی «رستمی ابوسعیدی» رئیس دانشگاه پیام‌نور کشور، به وی اهدا شد و پس‌ازآن حکم «دکتر سید بهروز نهضتی» به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام‌نور استان گلستان قرائت و به وی اهداء شد.

گفتنی است سید بهروز نهضتی، استادیار رشته اقتصاد دانشگاه پیام‌نور، ریاست دانشگاه پیام‌نور مرکز گنبد را در سوابق اجرایی خود دارد.

مطالب مرتبط:

آب و فاضلاب روستایی استان گلستان ۱۱ میلیارد تومان بدهی دارد

معرفی مربی تیم ملی والیبال تا دوشنبه

دانشگاه آزاد علی آبادکتول قهرمان والیبال ساحلی کشور

برگزاری مسابقه تنیس روی‌میز به مناسبت دهه فجر در گاز گلستان

نقشه راه صادرات گلستان تدوین شود

شهرام غراوی به بهارستان می‌رود/ مهندس غراوی منتخب مردم شرق گ

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram