TurkmensNews Havades 1تورکمن نیوز - اخبار حوادث: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: یک مرد 53 ساله بوسیله کامیون سنگین زیر گرفته شده و زیر چرخ های آن جان سپرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، سید جلال ملکی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساعت 16:12 عصر امروز حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب خاوران بعد از شهرک عباس آباد به مرکز اطلاع رسانی آتش نشانی شهر تهران اعلام و ماموران دو ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی گفت: یک دستگاه کامیونت حامل بار آجرسفالی به هنگام حرکت با یک عابر پیاده برخورد کرد که با حضور آتش نشانان مشاهده شد که این مرد 53 ساله زیر چرخ های این کامیون قرار دارد.
ملکی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با احتیاط و تجهیزات لازم این فرد را از زیر چرخهای کامیون خارج کردند که به تشخیص عوامل اورژانس مشخص شد که این مرد بدلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.
وی با بیان اینکه بدلیل بی احتیاطی فرد عابر پیاده این اتفاق افتاد گفت: در فاصله 300 متری محل حادثه یک پل عابر پیاده وجود داشته و اگر این عابر پیاده از پل عبور می کرد شاهد وقوع این تصادف نبودیم./ایرنا

با کانال تلگرامی « شبکه خبر» همراه شوید

مطالب مرتبط:

فرسودگی 4500 كلاس درس در گلستان/ خطر جان دانش‌آموزان را تهدي

تصادف کامیون با سواری در گالیکش/ سه کشته و سه مجروح

به خانواده جان باختگان معدن، مسکن مهر یا کمک 500 میلیون ریال

زمان بازگشت پیکر جان باختگان حادثه رمی جمرات مشخص نیست

از دست دادن جان کودک 14 ماهه بعلت سهل‌انگاری پزشکی+عکس

مردی که با خاموش کردن ۷۲ هزار شمع روی کیک تولد خود، نامش را

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram