T Qatar Kamion01تورکمن نیوز- اخبار حوادث: در اين حادثه كه صبح امروز رخ داد تاکنون 30 نفر مصدوم شدند. همه مصدومان به بیمارستان‌های امام خمینی (ره) بهشهر و ثامن‌الائمه (ع) گلوگاه منتقل شده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، به نقل از گلوگاه ما، ساعت ۹ صبح امروز خبر تصادف یک‌دستگاه کامیون با قطار در گلوگاه به مرکز پیام اورژانس شرق مازندران اعلام شد، این تصادف در محدوده خط آهن روستای «خورشیدکلا» در بخش کلباد گلوگاه رخ داد است، که بلافاصله آمبولانس‌های نزدیک‎ترین پایگاه‌ها واقع در خلیل‌شهر، گلوگاه، لمراسک، بندرگز و هلال احمر و یک‌دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
براساس گزارش اولیه تیم‌های اعزامی به محل حادثه، تاکنون ۳۰ نفر مصدوم شدند که همه آنها به بیمارستان‌های امام خمینی(ره) بهشهر و ثامن‌الائمه(ع) گلوگاه منتقل شده‌اند.
در این حادثه ۲۱ خانم و ۴ آقا دچار آسیب سطحی بودندو پس از درمان سرپایی از بیمارستان مرخص شدند و فقط راننده ۴۰ ساله کامیون برای پیگری درمان و انجام سی تی اسکن به بیمارستان امام بهشهر منتقل وبستری شد.

T Qatar Kamion02

با کانال تلگرامی « شبکه خبر» همراه شوید

مطالب مرتبط:

یخبندان باعث ترکیدگی بیش از 250 کنتور آب در شهر کلاله شد

نمایشگاه فرهنگی و هنری ایران در عشق‌‏آباد

استان گلستان رتبه نخست مکانیزه کردن پرونده‌های قضائی را در ک

کشف یک بهله کرکس و یک قطعه زنگوله بال مصدوم درمناطق مرزی گنب

انتشار ویژه نامه یادواره و بزرگداشت نازمحمد پقه شاعر و روزنا

مراسم « یارمضان » و نحوه اجرای آن

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram