jashn golrizan 01اخبار آق‌قلا- توركمن نيوز: رئیس کل دادگستری استان گلستان با اشاره به کمک‌های خیران برای آزادی زندانیان در استان گفت: ۲۲ زندانی گلستانی جرائم غیر عمد از ابتدای امسال تاکنون توسط خیرین آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، هادی هاشیمان ظهر امروز در حاشیه جشن گلریزان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از خیرین سراسر استان گلستان قدردانی و تشکر می‏کنم چرا که در سنوات گذشته خوب درخشیدند و به کمک نیازمندان در زندان شتافوتند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: 276 نفر با همت خیرین محترم در سال گذشته از زندان آزاد شدند که قسمتی از این اعتبارات کشوری بوده و قسمتی استانی و به همت خیرین گلستانی جمع‌‏آوری شده است.

هاشمیان یادآور شد: کل بهدهی 276 زندانی 28 میلیارد تومان بوده که با ورود مددکاران و واحدهای صلح و سازش برای 17 میلیارد تومان آن  گذشت گرفتند و 11 میلیارد تومان دیگر توسط خیرین پرداخت کردند.

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان مراسم 4 مراسم گلریزان برای زندانیان گلستانی در نظر گرفته شده است، افزود: در شب گذشته مراسم گلریزان در شهرستان آق‏قلا برگزار شد و در شب بیست و یکم مراسم گلریزانی در شهرستان گرگان خواهیم داشت.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه در شب‏‌های آینده در شهرستان آزادشهر و کلاله نیز آئین گلریزان برگزار خواهد شد، افزود: از ابتدای سال تاکنون 22 زندانی جرائم غیرعمد و مالی با همت خیران و جمع‏‌آوری یک میلیارد و 222 میلیون تومان آزاد شدند.

هاشمیان تاکید کرد: مبلغ دیه و بدهی این افراد بیش از این بوده امابا ورود واحدهای صلح و سازش و مددکاری به این مبلغ رسیده است که توسط خیران پرداخت شد.

وی یادآورشد:هیچ یک از این مبالغ پرداختی برای جرائم عمدی نبود و برای بدهکاران غیرعمدی در نظر گرفته شده که ناخواسته و بر اثر تصادف، بدهی مالی، حادثه کارگری بدهکار و به دام زندان افتادند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت:  وقتی فردی به زندان می‏‌رود خودش تنها زندانی نمی‏‌شود بلکه خانواده و بستگانش نیز زندانی می‏‌شوند و درخواست داریم خیران به کمک این زندانیان جرائم غیرعمد بشتابند./ تسنيم

مطالب مرتبط:

بیانیه سازمان حج و زیارت در خصوص حج تمتع سال 1395

همایش فرهنگ و هنر روستا و عشایر در گلستان برگزار می‌شود

سارق سابقه دار خودرو با 4 فقره سرقت در گنبدکاووس دستگیر شد

در گلستان هیچ شهری به جز گرگان وجود ندارد!

اسامی اعضای شورای اسلامی شهر مراوه تپه در شرق گلستان اعلام ش

معرفی پنج نوع جدید کشت پنبه در گلستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram