Zarbe0Sator 20 Dayاخبار حوادث-تورکمن‌نیوز: اعضای بدن عـروسی که با ضربه ساطور مادر شوهر به کما رفته بود، اهدا شد.

اعضای بدن عروس متوفی اهدا شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبار ترکمن، اعضای بدن شادروان سلیمه احسانی نسب بانوی 22 ساله ساکن زاهدشهر فسا که چندی پیش به دست مادرشوهرش مورد حمله قرار گرفت و با ضربه تبر به سر دچار مرگ مغزی شده بود، دربیمارستان فسا جدا سازی شد تا به پنج بیمار نیازمند اهدا شود. راضیه آسوده مسئول هماهنگی اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی فسا در این زمینه گفت: در سالروز ولادت باسعادت امام حسن عسکری (ع) و با فداکاری خانواده مرحومه مغفوره احسانی نسب، این کار با موفقیت انجام شد .وی افزود:مرحومه احسانی نسب پس از انجام مراحل تأیید مرگ مغزی و با فداکاری و رضایت خانواده ایشان در بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) فسا با همکاری بخش پیوند دانشگاه علوم پزشکی شیراز تحت عمل جراحی و جداسازی اعضا قرار گرفت.

مسئول هماهنگی اهدای عضو دانشگاه علوم پزشکی فسا ادامه داد: کبد ، دوکلیه ، پانکراس ، معده و روده وی در این بیمارستان جداسازی و برای پیوند به بیمارستان نمازی شیراز ارسال شد.وی بیان کرد: این پنجمین اهدای عضو درسال جاری در بیمارستان فوق تخصصی حضرت ولیعصر (عج) فسا است.

سلیمه احسانی نسب بانوی 22 ساله ساکن زاهد شهر فسا چندی پیش به وسیله مادر شوهرش به دنبال اختلافات خانوادگی با ضربه تبر به سر دچار مرگ مغزی شد .

شرح ماجرا

مشاجره تند مادر شوهر و عروس، به جدالي خونین انجامید.در کشاکش این نزاع، زن جوان با ضربه ساطور مادرشوهر خشمگین ازپا درآمد.مادرشوهری در بخش «شیبکوه» فسا با تبر ، عروس خود را مجروح کرد و باعث به کما رفتن این بانویجوان شد. چندی قبل زنی هراسان به پاسگاه انتظامی بخش شیبکوه درحوالی شهرستان فسا رفت و از مجروحیت شدید عروسش به دست افراد ناشناس خبرداد.

همزمان با انتقال پیکر خونین عروس به بیمارستان، بلافاصله تحقیقات ویژه پلیسی در این باره آغازشد. کارآگاهان دایره جرایم جنایی پلیس آگاهی، پس از بررسی محل حادثه، یک تبرخیس و پیراهن خون آلودی را درمیان وسایل شخصی مادرشوهر کشف کردند.کارآگاهان که با کشف این سرنخها به مادرشوهرزن مجروح مظنون شده بودند، وی را به پلیس آگاهی انتقال دادند.متهم در تحقیقات تکمیلی دچار تناقض گویی شد و بالاخره به مجروح کردن عروسش با تبر اقرار کرد. مادرشوهرخشمگین درحال حاضر بازداشت است و عروس نیز به علت شدت جراحت و خونریزی در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان بستری شد.تحقيقات ازمادرشوهر هم اکنون آغاز شده است./سیمرغ

مطالب مرتبط:

خانواده دکتر بهمرام از شهدای فاجعه منا در گفت‌وگو با تسنیم:

61 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون زراعی به کشاورزان کلاله

7 پروژه آب‎ و فاضلاب شهری در گلستان به بهره‎برداری می‎رسد

کسانی که همیشه خسته اند این پنج نوشیدنی را بخورند!!!

اعزام بانوي گلستاني به تورنمنت بين‌المللي فوتبال ايتاليا

۶۴ پروژه بزرگ و اساسی در استان گلستان آماده واگذاری به سرمای

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram