×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 713

AbdolQafor Amanzadehتورکمن نیوز- اخبار انتخابات گلستان: نامزد راه يافته به مرحله دوم دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي از حوزه انتخابيه گرگان و آق‌قلا گفت: در صورت راهيابي به خانه ملت توسعه استان گلستان را با ارايه لايحه هاي جديد و تصويب آن ها به جد پيگيري خواهم كرد.

به گزارش سایت خبری تحلیلی ترکمن نیوز، عبدالغفور امانزاده اظهار داشت: طرح‌هاي نيمه تمام عمراني تاثيرگذاري زيادي در ابعاد مختلف توسعه استان گلستان دارد كه لازم است براي شتاب دادن به اتمام و بهره‌برداري از آن‌ها اقدام جدي‌تري كرد.
وي افزود: ايجاد مجتمع پتروشيمي گلستان كه كار اجرايي آن از سال هاي قبل آغاز اما به دلايل مختلف از جمله مشكل زيست محيطي با كندي در اجرا مواجه و بيم آن را ايجاد كرده است كه سرمايه گذاري مردم استان را هدر دهد؛ پتروشيمي از جمله طرح‌هاي عمراني و توسعه اي استان به شمار مي‌رود كه بايد براي به سرانجام رسيدن آن پي گيري جدي تري صورت گيرد.
وي فراهم كردن زمينه ايجاد زيرساخت‌هاي نفت و گاز در گلستان با جذب سرمايه‌گذار و شتاب دادن به طرح هاي اكتشاف نفتي و پي گيري براي تصويب لايحه ايجاد منطقه آزاد تجاري را از ديگر اولويت هاي كاري خود در صورت ورود به مجلس برشمرد.
امانزاده با بيان اين كه كشاورزي از ظرفيت هاي مهم گلستان براي توسعه به شمار مي رود، گفت: براي ايجاد زيرساخت در اين حوزه با بسيج دستگاه هاي مرتبط تلاش جدي خواهم داشت تا از هدر رفت اين ظرفيت كه نقش موثري در ايجاد اشتغال و رونق اقتصادي استان دارد، ممانعت شود.
بر اساس اطلاعيه شماره 59 ستاد انتخابات وزارت كشور در حوزه انتخابيه گرگان و آق قلا از مجموع 246 هزار و 74 آراي صحيح ماخوذه دور اول انتخابات مجلس دهم عبدالغفور امان زاده 48 هزار و 894 راي، نورمحمد تربتي نژاد 47 هزار و 467 راي، نبي هزار جريبي 45 هزار و 94 راي و سيدعلي طاهري 43 هزار و 301 راي هيچيك حائز حداقل 25 درصد آرا براي ورود به مجلس نشده و به مرحله دوم راه يافتند.
حوزه انتخابيه گرگان و آق‌قلا داراي دو كرسي نمايندگي در مجلس شوراي اسلامي است.
انتخابات مرحله دوم مجلس دهم شوراي اسلامي 10 ارديبهشت سال 95 همزمان با ديگر نقاط كشور درحوزه انتخابيه گرگان و آق قلا برگزار مي شود.
مردم استان يك ميليون و 850 هزار نفري گلستان هفت نماينده در مجلس شوراي اسلامي دارند كه سه نماينده در دور اول انتخابات در هفتم اسفند به مجلس راه يافتند و تكليف چهار نماينده ديگر از سه حوزه انتخابيه در دور دوم مشخص ميشود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

شبکه خبری گلستان و ترکمن صحرا:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

برگزاری اردوی آمادگی تیم قایقرانی بانوان گلستان/انتخاب رده‌ه

در انتخابات ۹۶ فضای مجازی از صدا و سیما پیشی خواهد گرفت

دولت اطلاعیه مهم و فوری صادر کرد

پژو 208؛ مشخصات فنی، قیمت و هر آنچه باید بدانید+گالری تصاویر

دکتر صابری مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبد کاووس شد

جشن عشایر گلستان بمناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اس

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram