×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 713

Hadi Hashemian Copyتورکمن نیوز- اخبار انتخابات گلستان: رئیس کل دادگستری استان گلستان از مردم خواست تخلفات انتخاباتی را به شماره همراه ۰۹۱۱۵۲۳۲۷۳۷ پیامک کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان، با اعلام این خبر، افزود: دادستان‌های سراسر استان هم، آماده دریافت و ثبت گزارش های مردم از تخلفات و جرایم احتمالی انتخاباتی هستند.

وی از شکل گیری ستادهای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در همه حوزه های قضایی استان خبر داد و گفت: خوشبختانه از زمان تشکیل این ستاد تا کنون تخلف انتخاباتی که منجر به تشکیل پرونده قضایی شود در استان ثبت نشده است.

این مقام ارشد قضایی استان در ادامه از صدور ابلاغ قضات ویژه رسیدگی به جرایم انتخاباتی هم خبر داد و افزود: ۳۷ شعبه دادگاه در استان به این امر اختصاص یافته است.

هاشمیان بار دیگر با تاکید بر این که وظیفه ما پیشگیری از بروز جرایم انتخاباتی در استان است گفت: به همین منظور کتابچه تخلفات و جرایم انتخاباتی را تهیه و تدوین کرده ایم که بلافاصله پس از اعلام احراز صلاحیت نهایی کاندیداها از سوی شورای نگهبان، در اختیار نامزدها و مسئولان ستادهای انتخاباتی آنان قرار خواهیم داد.

http://www.turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

چشم ها را بستند، تخلف را ندیدند/بازخوانی رویکردرسانه‌های خاص

سانحه رانندگی در گالیکش، جان دو سرنشین موتورسیکلت را گرفت

اهدای 3000 فقره اسناد واگذاری زمین های کشاورزی و مسکونی به م

استاندار گلستان: جامعه پزشکی در تولید علم، دچار رکود است

اتفاقی ناگوار در اردوی تفریحی آق‌قلا دانش‌آموزان را عزادار ک

پیست غیر استاندارد و اسب هایی که درد را فریاد می زنند

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram