kala ghachagh 01تورکمن نیوز- اخبار اجتماعی: فرمانده انتظامی استان گلستان از توقیف ۳ کامیون حامل بیش از ۲ میلیارد و ۵۶۱ میلیون ریال کالای قاچاق در یک عملیات هدفمند پلیسی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اخبار ترکمن، سردار سید محمود میرفیضی از اجرای چهارمین مرحله طرح عملیات مبارزه با قاچاق کالا در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: 3 کامیون حامل بیش از 2 میلیارد و 561 میلیون ریال کالای قاچاق در یک عملیات هدفمند پلیسی در استان گلستان توقیف شدند.

وی افزود: در این طرح که با بسیج کلیه امکانات و نیرو‌های اداره مبارزه با قاچاق کالا پلیس آگاهی، 3 دستگاه خودرو حامل بار قاچاق کالا توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان ارزش کالا‌های قاچاق دخانی در این عملیات را بیش از 750 میلیون ریال و کالا‌های ممنوعه را بیش از 140 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی، 324 میلیون ریال کالا‌های قاچاق و عرضه خارج از شبکه دام، اقلام رایانه‌ای و مواد غذایی نیز کشف شد.

وی تصریح کرد: در این عملیات همچنین بیش از 2 میلیارد و 21 میلیون ریال سایر کالاهای قاچاق نیز کشف شد.

میرفیضی ارزش برآورد شده کالا‌های قاچاق در این عملیات را 2 و 561 میلیون ریال اعلام و اظهار کرد: در همین راستا 9 نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند./ پایگاه خبری پلیس

شبکه خبری گلستان، ایران و جهان:

telegram.me/TurkmensNews

مطالب مرتبط:

برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در گنبدکاووس

تهدیدهای آمریکا تیری در تاریکی است

دما در گلستان ۱۰ درجه کاهش می‌یابد/پیش بینی باد و باران

وجود ۸ هزار چاه عمیق در گلستان/ لزوم توجه به کشت گلخانه ای

بازداشت ۲دختر موتورسوار در دزفول که تعدادی جوان همراهی‌شان م

اعزام تیم شطرنج ایران به بازی‌های آسیایی در ترکمنستان

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram