Darmangahتورکمن نیوز- اجتماعی: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان و قائم‌مقام وزیر بهداشت گفت: پوشش خدمات تخصصی سرپایی در استان گلستان از ۲۰ درصد به ۴۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تورکمن نیوز، تقی ریاحی، در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال تکمیل کلاله در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گسترش خدمات سرپایی و تخصصی در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته و برای اقشار آسیب‌پذیر استان گلستان در تعهدات دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان است.

وی افزود: احداث کلینیک تخصصی به‌صورت مجتمع برای شهرستان‌های گرگان و گنبدکاووس مدنظر است و هم‌اکنون نیز در 4 شهرستان در حال احداث است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان تصریح کرد: ساخت کلینیک تخصصی در شهرستان کلاله با یک هزار و 800 مترمربع زیربنا با سرعت مناسبی پیش می‌رود و بر اساس پیش‌بینی تا یک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وی، با در نظر گرفتن روند اجرایی، ساخت و تکمیل بیمارستان کلاله نیز به نظر می‌رسد با سرعت مناسبی که احداث این بیمارستان دارد می‌توان تا انتهای سال 94 این بیمارستان را به بهره‌برداری رساند.

ریاحی اظهار کرد: این بیمارستان با کمک خیرین و بودجه دولتی احداث‌شده و در کمتر از 2 سال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: با توجه به هزینه‌های بالای تکمیل بیمارستان به‌ویژه در بخش‌های ویژه در استان گلستان ملزم شدیم تا در تأمین نیروی انسانی برای این بیمارستان‌ها نیز فعال باشیم.

ریاحی گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده آموزش پرستاران موردنیاز برای بخش‌های ویژه در حال انجام است و مجوزهای لازم برای جذب نیروی تخصصی غیر استخدامی نیز دریافت شده است./تسنیم

http://turkmensnews.com/

مطالب مرتبط:

کسب سکوی اول لیگ کشور توسط دوچرخه‌سواران کوهستان استان گلستا

بازدید معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی از بنادر ا

آشنایی با آداب دست دادن در ۱۴ کشور مختلف جهان+تصاویر

برگزاری هفته چهاردهم مسابقات اسب‌دوانی پاییزه کشور در گنبدکا

ممنوع شدن فروش مشروبات الکلی در ترکمنستان

گلستان قهرمان رقابت‌های کشتی نوجوانان کشور شد

نوشتن دیدگاه

نظراتی که حاوی توهین یا افترا می‌باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند.
نظرات منتشر شده مخاطبین به منزله تایید یا رد آن توسط تورکمن‌نیوز نیست و تنها در جهت رعایت حقوق نظر دهندگان انتشار می‌یابد.

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Daevat Be Hamkari

shams01

آخرین خبرها

دعوت به همکاری

Hamkari Daevat02

Agahi Paziresh

bazar banner2

Banner001

Berenj Jahed

 

 

 

 

 

 

 

Kanal Telgeram